نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

پایان فیلمبرداری سریال Twisted Metal

نویسنده سریال Twisted Metal با انتشار یک تصویر از محل ساخت این پروژه، از اتمام مراحل فیلم‌برداری دومین سریال تلویزیونی پلی استیشن خبر داد.

با اعلام خبر پایان فیلم‌برداری فصل اول سریال Twisted Metal توسط تهیه‌کننده و نویسنده این سریال مایکل جانتن، حالا این پروژه وارد مرحله تدوین و جلوه‌های ویژه نهایی شده است. فیلم‌برداری این سریال از ماه می آغاز شده بود اما مشخص نیست مراحل پس از تولید این سریال تا چه زمانی طول بکشد.

جانتن با انتشار چند توییت می‌گوید مشکلات فیزیکی فراوانی مانند مسائل آب‌و‌هوایی و دشواری کار با ماشین‌های سنگین در مسیر فیلم‌برداری این سریال وجود داشتند، اما اعضای گروه تولید این سریال توانستند در حدود یک هفته زودتر از زمان مقرر شده، فیلم‌برداری تمامی قسمت‌های این سریال را به‌پایان برسانند. همچنین در تصویر به اشتراک گذشته شده توسط جانتن می‌توانیم لوگوی جدید این سریال را که هنوز به‌صورت رسمی از آن رونمایی نشده است ببینیم.

این سریال که قرار است از شبکه‌ی اینترنتی پیکاک پخش شود، اقتباس متفاوتی از بازی Twisted Metal سونی خواهد بود. علاوه‌بر استودیوی فیلم‌سازی پلی استیشن پروداکشنز، دو شرکت Sony Pictures Television و Universal Television تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهند داشت. آنتونی مکی در نقش John Doe، توماس هیدن چرچ در نقش Agent Stone و ویل آرنت در نقش صداپیشه‌ی شخصیت مشهور Sweet Tooth از بازیگران اصلی این سریال اکشن خواهند بود.

آرنت بیشتر به‌عنوان صداپیشه‌ی بروس وین/بتمن در فیلم‌های سینمایی لگو شناخته می‌شود و مکی نقش کاپیتان آمریکا را در دنیای سینمایی مارول برعهده دارد. با اینکه هنوز تاریخ پخش این سریال از سمت شرکت NBCUniversal اعلام نشده است، اما احتمالا در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۳ می‌توانیم انتظار پخش دومین سریال تلویزیونی پلی استیشن از شبکه پیکاک را داشته باشیم.

علاوه‌بر جانتن، رت ریس و پال ورنیک که سابقه نوشتن فیلم‌نامه فیلم‌های Deadpool و زامبی‌لند را در کارنامه دارند، از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال Twisted Metal هستند. دیوید اسکات جفی که به‌عنوان خالق این مجموعه و کارگردان قسمت اول بازی God of War شناخته می‌شود، تاکنون در روند تولید این سریال نقشی نداشته است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده