نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

اعلام فهرست بازیگران تا اولین اطلاعات از داستان دنباله فیلم Godzilla vs Kong

به‌تازگی لجندری اطلاعاتی از داستان و اتفاقات دنباله فیلم Godzilla vs. Kong منتشر کرده و همچنین فهرست بازیگران این فیلم را به اشتراک گذاشته است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Godzilla vs. Kong مدتی‌ می‌شود که در کوئینزلند استرالیا آغاز شده است، اما اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم هیولایی در دسترس نیست. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید دنیای سینمایی MonsterVerse به اشتراک گذاشته شده است. لجندری با انتشار یک خبر اعلام کرد که در دنباله فیلم Godzilla vs. Kong شاهد بازگشت کینگ کونگ و گودزیلا خواهیم بود که در این فیلم قرار است به تاریخچه این دو هیولاها و همچنین اینکه چگونه از بشریت و زمین دربرابر دیگر هیولاها محافظت می‌کنند، پرداخته شود.

اگرچه اطلاعات خیلی زیادی فعلا منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که باید منتظر حضور هیولاهای بیشتری در فیلم Godzilla vs. Kong 2 باشیم. همچنین این خبر نشان می‌دهد که برخلاف اخبار اولیه، قرار نیست تمرکز این فیلم صرفا روی کینگ کونگ باشد و شاهد بازگشت گودزیلا نیز خواهیم بود. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ روی ناو هواپیمابر در فیلم Godzilla vs Kong

همچنین فهرست بازیگران دنباله فیلم Godzilla vs Kong منتشر شده است که براساس اعلام لجندری، در این فیلم شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی چون برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس خواهیم بود که برخی از این بازیگران در قسمت اول فیلم گودزیلا علیه کونگ نیز حضور داشتند. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده دارند.

بن سرسین به‌عنوان مدیر فیلم‌برداری، تام هاموک به‌عنوان طراح صحنه، جاش شافر به‌عنوان تدوینگر و تام هالکنبرگ به‌عنوان آهنگساز در دنباله بدون نامه فیلم گودزیلا علیه کونگ بازگشته‌اند. همچنین در این فیلم شاهد حضور اعضای جدیدی مثل آلساندرو اونگارو به‌عنوان مدیر گروه جلوه‌های ویژه‌، امیلی سرسین به‌عنوان طراح لباس، سابرینا ویلسون به‌عنوان هنرمند گریم صورت و گلوریا پاسکوآ به‌عنوان هنرمند گریم مو خواهیم بود.

دنباله فیلم Godzilla vs Kong که در حال حاضر نامی ندارد، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده