نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۶

پیوستن جفری دین مورگان به فصل چهارم سریال The Boys

جفری دین مورگان، بازیگر نقش نیگان در سریال مردگان متحرک به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Boys اضافه شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال The Boys از این هفته رسما آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فصل چهارم سریال ابرقهرمانی پسران اضافه شده است. جفری دین مورگان، بازیگر نقش نیگان در سریال مردگان متحرک جدیدترین بازیگری است که قرار است شاهد حضورش در فصل چهارم سریال The Boys باشیم، اما اطلاعاتی از نقش او در این سریال در دسترس نیست.

جفری دین مورگان پیش از این با اریک کریپک، سازنده سریال پسران در سریال Supernatural همکاری کرده بود که مورگان در سریال سوپرنچرال که کریپک ساخت آن را برای شبکه CW بر عهده داشت، نقش جان وینچستر را بازی کرده بود. پیش از این در فصل سوم سریال The Boys شاهد حضور جنسن اکلس، بازیگر نقش دین وینچستر بودیم که در سریال پسران نقش سولجر بوی را بر عهده داشت.

ملاقات بوچر و هوملندر در فصل سوم سریال The Boys

علاوه‌بر سریال سوپرنچرال و سریال The Walking Dead، مورگان سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم Watchmen، سریال Grey's Anatomy، فیلم The Losers، فیلم The Salvation، سریال Magic City، فیلم Solace، فیلم Heist، فیلم Rampage، سریال The Good Wife و فیلم The Unholy را نیز داشته است. او همچنین قرار است برای نقش نیگان در سریال Isle of the Dead بازگردد.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، کولبی مینیفی، والری کری و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند سه فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فصل چهارم سریال The Boys در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از شبکه آمازون پخش شود. همچنین اسپین‌آف سریال The Boys با نام Gen V در دست ساخت است که اتفاقات آن در کالجی جریان دارد که توسط Vought International ایجاد شده و دانشجویان با قدرت‌های ابرقهرمانی مشغول تحصیل در آن هستند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده