نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶

کریستین اسلیتر به سریال The Spiderwick Chronicles پیوست

کریستین اسلیتر اولین بازیگر سریال اقتباسی شبکه‌ی دیزنی پلاس از کتاب فانتزی محبوب The Spiderwick Chronicles خواهد بود.

به گزارش ددلاین، کریستین اسلیتر که بیشتر برای بازی در سریال تحسین‌شده‌ی Mr. Robot شناخته می‌شود، به سریال در دست ساخت The Spiderwick Chronicles از شبکه‌ی دیزنی پلاس پیوسته است.

طبق اطلاعات منتشرشده، قرار است اسلیتر در نقش دکتر دورین براوور و هیولای درونی او که Mulgarath نام دارد، ایفای نقش کند. Mulgarath به‌عنوان شرور اصلی کتاب‌‌های این سری شناخته می‌شود و در این سریال نیز دستیابی به نوشته‌های جادویی آرتور اسپایدرویک همچنان هدف اصلی او خواهد بود. براساس شنیده‌های ددلاین، اسلیتر فقط در فصل اول این سریال حضور خواهد داشت.

اسلیتر که در سال ۲۰۱۶ برای بازی در سریال درام Mr. Robot جایزه‌ی گلدن گلوب را نیز دریافت کرد، اخیرا بازی در اولین فیلم سینمایی کارگردانی‌شده توسط زوئی کرویتز را به پایان رسانده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این سریال که برای اولین‌بار در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شد، اعلام نشده است. بااین‌حال تهیه‌کننده و کارگردان دو اپیزود اول این سریال کت کوویرو خواهد بود. کوویرو وظیفه‌ی کارگردانی سریال She-Hulk: Attorney at Law از دنیای سینمایی مارول را برعهده داشت. او همچنین به‌عنوان کارگردان فیلم های Marry Me و A Case of You شناخته می‌شود و در ساخت چند قسمت از سریال‌های Shameless و It's Always Sunny In Philadelphia نیز نقش داشته است.

استودیوی فیلم‌سازی Paramount Television Studios وظیفه تولید این سریال برای شبکه‌ی دیزنی پلاس را برعهده دارد. ارون ایلای کولایت که ساخت سریال Daybreak شبکه نتفلیکس و تهیه‌کنندگی سریال Locke & Key را در کارنامه دارد، تهیه‌کننده و شورانر سریال The Spiderwick Chronicles خواهد بود.

کتاب‌های سری The Spiderwick Chronicles که نوشته‌ی هالی بلک و تونی دای‌تلتزی هستند، داستان خانواده‌ی گریس و مواجهه‌ی آن‌ها با یک دنیای فانتزی را روایت می‌کنند. پس از انتشار آخرین کتاب اصلی این مجموعه در سال ۲۰۰۴، شرکت فیلم‌سازی Nickelodeon Movies ساخت یک اقتباس سینمایی از این مجموعه را آغاز کرد. اکران این فیلم در سال ۲۰۰۸ از نظر تجاری نیز موفقیت آمیز بود و منتقدان نیز عملکرد مارک واترز در به تصویر کشیدن دنیای فانتزی این کتاب را تحسین کردند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده