نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۲

مشخص شدن اولین بازیگر فیلم Planet of The Apes جدید

اوون تیگ، بازیگر فیلم It به‌عنوان اولین بازیگر پس از توافق با دیزنی و استودیوی قرن بیستم به قسمت جدید فیلم Planet of The Apes اضافه شد.

ماه آذر ۹۷ بود که وس بال، کارگردان سه‌گانه فیلم Maze Runner، پس از توافق با شرکت والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم رسما وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Planet of The Apes را بر عهده گرفت که اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم War for the Planet of the Apes جریان داشته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فیلم جدید سیاره میمون ها مشخص شده است.

اوون تیگ، بازیگر فیلم It پس از توافق با استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی به فیلم Planet of the Apes جدید اضافه شده است. اگرچه اطلاعات خیلی زیادی از نقش او در دسترس نیست، اما او ظاهرا قرار است نقش اصلی فیلم را که یک نخستی‌سان است ( یکی از راسته‌های پستانداران از فرورده جفت‌داران است که شامل تمامی میمون‌ها، کپی‌ها و انسان می‌شود) در فیلم جدید سیاره میمون‌ها بازی کند.

اوون تیگ

استودیوی قرن بیستم امیدوار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Planet of The Apes تا اواخر سال جاری میلادی آغاز شود. اگرچه ساخت این فیلم از سال ۲۰۱۹ تایید شده و از آن به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی این استودیو معرفی شده بود، اما از آن زمان وس بال تمرکزش را روی نوشتن فیلمنامه و کار با تیم جلوه‌های ویژه گذاشته بود و به‌نظر می‌رسد که سرانجام این فیلم آماده برده شدن جلوی دوربین شده است.

اوایل تابستان امسال وس بال فیلمنامه فیلم Planet of the Apes جدید را تحویل استودیو داد که گفته می‌شود مورد توجه مدیران قرار گرفته است و اعتقاد دارند که داستان جدید می‌تواند باعث هیجان طرفداران مجموعه شود. همچنین فرایند انتخاب بازیگران فیلم جدید سیاره میمون‌ها آغاز شده است. در حال حاضر استودیوی قرن بیستم در حال گرفتن تست بازیگری برای انتخاب بازیگران اصلی از جمله بازیگران انسانی است که گفته می‌شود عملکرد تیگ باعث شگفت‌زدگی مدیران اجرایی استودیو شده است.

در حال حاضر تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Planet of The Apes مشخص و اعلام نشده است. علاوه‌بر فیلم It و فیلم It Chapter Two، اوون تیگ سابقه بازی در آثار دیگری چون سریال Bloodline، یک قسمت از سریال Black Mirror، فیلم I See You، فیلم The Empty Man، سریال Mrs. Fletcher، سریال The Stand و فیلم Gone in the Night را نیز داشته است. از آثار آینده تیگ می‌توان به فیلم Reptile، فیلم Eileen و فیلم Beth and Don اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده