// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۲

پایان‌بندی متفاوت انیمیشن Minions: The Rise of Gru در نسخه چینی

گزارش‌های مختلف، خبر از پایان‌بندی متفاوت انیمیشن Minions: The Rise of Gru در کشور چین می‌دهند.

هشدار: مطالعه‌ی این خبر باعث می‌شود تا پایان‌بندی نسخه‌ی اصلی انیمیشن Minions: The Rise of Gru لو برود.

سانسور در کشور چین، باعث ایجاد شدن تغییرات زیادی در پایان‌بندی جدیدترین انیمیشن مینیون‌ها تحت عنوان Minions: The Rise of Gru نسبت به نسخه‌ی اصلی آن شده است.

براساس پست‌ها و اسکرین‌شات‌های منتشرشده از Minions: The Rise of Gru در ویبو (Weibo)، شبکه‌ی اجتماعی مشابه توییتر در کشور چین، یک سری محتوای جدید به این انیمیشن اضافه شده است که پایان‌بندی آن را تغییر می‌دهد. در نسخه‌ی چینی، وایلد ناکلز (Wild Knuckles) یکی از کاراکترهای اصلی فیلم در جریان سرقت توسط پلیس دستگیر و برای ۲۰ سال راهی زندان می‌شود. در ادامه گرو (Gru)، همدست وایلد ناکلز هم به خانواده‌ی خودش باز می‌گردد و به بزرگ‌ترین دستاورد خود یعنی «پدر سه دختر خودش بودن» می‌رسد.

در نسخه‌ی بین‌المللی Minions: The Rise of Gru، وایلد ناکلز برای فرار از دستگیری وانمود می‌کند که کشته شده است. درنهایت وایلد ناکلز و هم‌‌دست او گرو از یکدیگر جدا می‌شوند.

جالب است بدانید که در پی این اتفاق، بسیاری از محافل آنلاین، تغییرات نسخه‌ی چینی انیمیشن جدید مینیون ها را مورد تمسخر قرار دادند. DuSir، یکی از صفحه‌های بررسی فیلم در ویبو با ۱۴.۴ میلیون دنبال‌کننده اعلام کرد که نسخه‌ی چینی Minions: The Rise of Gru یک دقیقه طولانی‌تر از نسخه‌ی بین‌المللی انیمیشن است. DuSir در پایان این کار سازندگان را زیر سؤال برد.

البته برای اولین‌بار نیست که در سینمای چین چنین اتفاقی رخ می‌دهد. امسال فیلم Fight Club، محصول سال ۱۹۹۹ بار دیگر در سینماهای چین اکران شد. مطابق گفته‌ی بینندگان چینی، پایان‌بندی اصلی این فیلم هم دچار تغییرات عمده‌ای شده است.

نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ واکنش و نظرات خودتان درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع The Guardian
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده