نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۳

همکاری هانس زیمر و کامیلا کابیو در ساخت موسیقی سریال Frozen Planet 2

هانس زیمر و کامیلا کابیو قرار است در ساخت موسیقی سریال مستند Frozen Planet II با یکدیگر همکاری کنند.

هانس زیمر، آهنگساز مشهور آلمانی و برنده دو جایزه اسکار و چهار جایزه گرمی به همراه کامیلا کابیو، خواننده و آهنگساز کوبایی آمریکایی و عضو سابق گروه Fifth Harmony به جمع آهنگسازان سریال مستند Frozen Planet II با روایت دیوید اتنبرا پیوستند. ترک جدید این سریال در اولین تریلر مستند بی بی سی پخش خواهد شد.

Frozen Planet II دنباله فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۱ است که در ۶ قسمت مخاطبان خود را به سفری هیجان انگیز به قطب شمال و جنوب می‌برد. این مجموعه توسط بخش تاریخ طبیعت استودیوی بی بی سی توسعه داده شده و همکاری گروهی از آهنگسازان در ساخت ترک Take Me Back Home، اولین موسیقی اختصاصی ساخته شده برای یک برنامه‌ی تاریخ طبیعی کانال BBC One را رقم خواهد زد.

هانس زیمر آهنگساز المانی

کامیلا کابیو خواننده

شبکه رادیویی BBC Radio 1 برای اولین‌بار آهنگ «Take Me Back Home» را در تاریخ ۲۶ اوت (جمعه، ۴ شهریور) و ازطریق برنامه Greg James Show پخش خواهد کرد. کامیلا کابیو و هانس زیمر نیز در تریلری که به‌عنوان اولین نگاه به مستند Frozen Planet 2 پخش می‌شود، در حساب فیسبوک BBC Earth و BBC Studios به همراه شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب حضور خواهد داشت. کامیلا کابیو در حساب کاربری شخصی خود نیز این ویدیو را با میلیون‌ها فالوور خود به اشتراک خواهد گذاشت.

این آهنگ ازطریق یک تریلر طولانی از لحظات منتخب سریال پخش می‌شود که صحنه‌هایی از شکار یک بوفالوی عظیم الجثه توسط گله‌ای از گرگ‌ها در دشت‌های وسیع برفی را به تصویر می‌کشد. تکنیک‌های حیله گرانه‌ی تعقیب طعمه توسط نهنگ‌های قاتل و ببرهای سیبری که در میان برف‌های سفید و شفاف به ندرت دیده می‌شوند، از دیگر جاذبه‌های طبیعی این مستند خوش ساخت خواهند بود.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده