نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹

اکران سینمایی دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ ها

۲ اپیزود نخست سریال جدید ارباب حلقه‌ها، یک روز قبل از آغاز پخش این مجموعه در سرویس استریمینگ آمازون پرایم، در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

مدت زمان زیادی تا شروع پخش سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power باقی‌نمانده است، اما این سریال قرار است یک اکران سینمایی را نیز تجربه کند. ورایتی گزارش داد که ۲ قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ ها در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) و در قالب رویدادهای طرفداری در سینماها اکران خواهند شد. این تاریخ ۱ روز پیش از آغاز پخش سریال The Lord of the Rings در سرویس استریم آمازون پرایم است که چند روز پیش پخش آن از ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) به ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) منتقل شد.

البته ساعت پخش آن به تهران همچنان بامداد روز جمعه خواهد بود. شرکت سینمایی Cinemark صفحه‌ی اختصاصی این رویداد یک روزه را در وبسایت خود ایجاد کرده و توضیح داده که بلیط فروشی در روز دوشنبه آغاز می‌شود. همچنین در صورت رزرو بلیط یک کوپن ۱۰ دلاری خرید اسنک نیز به خریداران اهدا می‌شود. این رویداد تنها برای اعضای کلوپ وفاداری Cinemark Movie Rewards در دسترس قرار دارد که شامل یک گزینه اشتراک رایگان نیز می‌شود.

اما خارج از آمریکا و کانادا، آمازون تدارک اکران سینمایی این سریال را در نقاطی از بریتانیا، ایرلند، آرژانتین، کلمبیا، استرالیا و نیوزیلند نیز فراهم کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این رویداد طرفداری در بیش از ۲۰۰ نقطه جهان برگزار خواهد شد.

تصویری از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

تصمیم آمازون برای اکران سینمایی دو اپیزود اول سریال The Rings of Power حتی برای یک شب هم که شده نشان‌دهنده‌ی تلاش بی‌سابقه‌ی این شرکت در تبلیغ ساخته‌ی پرهزینه‌ی خود است. آثار مجموعه‌ی Lord of the Rings از یک جامعه طرفداری بسیار بزرگ برخوردار است که شامل رمان‌های اورجینال جی آر آر تالکین و سه‌گانه‌ی برنده جایزه اسکار پیتر جکسون می‌شوند. حالا آمازون امیدوار است تا با تقویت شور و اشتیاق طرفداران موفق به تولید یک سریال فراگیر و سودآور شود.

مورفید کلارک، رابرت آرمایو، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، اما هوروت، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت، چارلی ویکرز، سینتیا آدای-رابینسون، مکسیم بالدری، ایان بلکبرن، کیپ چپمن، آنتونی کرام، مکسین کانلیف، تریستان گراول، سر لنی هنری، توسیتا جِیاساندرا، فابین مک‌کالوم، سایمن مرلز، جف مورِل، پیتر مولان، لوید اووِن، آگوستوس پرو، پیتر تِیت، الکس تارانت، لئون وادام، بنجامین واکر، سارا زوانگوبانی، چارلز ادواردز، ویل فلچر، آملی چایلد-ویلیرز و بو کسیدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فضای سریال ارباب حلقه ها

اتفاقات سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته و از امازون پخش شود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه‌ها حضور دارند. همچنین خوان آنتونیو بایونا، فوین چه ییپ و شارلوت برنداستروم، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل اول سریال The Lord of The Rings را بر عهده داشته‌اند.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده