نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

فروش سریال This England با نقش‌آفرینی کنت برانا به ۸۸ منطقه

شرکت توزیع‌کننده‌ی Fremantle، سریال درام This England با نقش‌آفرینی کنت برانا را در ۸۸ منطقه‌ی سراسر جهان به فروش رسانده است.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال درام This England (این انگلستان) شبکه‌ی اسکای توسط شرکت توزیع‌کننده‌ی Fremantle به ۸۸ منطقه‌ی سراسر جهان فروخته شده است. این سریال مورد انتظار مایکل وینترباتم به نمایش روزهای اولیه‌ی شیوع ویروس کرونا در دوران نخست‌وزیری بوریس جانسون با نقش‌آفرینی کنت برانا می‌پردازد.

سریال This England توسط شبکه‌های Movistar+ (اسپانیا)، Viaplay (نوردیک، بالتیک، لهستان و هلند)، Cosmote (یونان)، OSN TV و OSN+ (خاورمیانه و شمال آفریقا) M-Net (آفریقای جنوبی)، BBC First (استرالیا)، TVNZ (نیوزیلند) تصاحب شده است. شرکت Fremantle اظهار داشت که در هفته‌های آتی معامله‌های بیشتری صورت خواهد گرفت. هنوز از خریدار آمریکایی این سریال درام رونمایی به‌عمل نیامده است. این سریال در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) از شبکه‌ی Sky در بریتانیا، ایرلند، آلمان، اتریش، سوئیس و ایتالیا تقدیم بینندگان خواهد شد.

ینس ریشتر، مدیرعامل شرکت Fremantle سریال This England را یک «درام واقعا منحصربه‌فرد» خطاب کرد که «استعداد مایکل وینترباتم در زمینه‌ی بازگویی داستان‌های تأثیرگذار دنیای واقعی را با اجرای خیره‌کننده‌ی کنت برانا ترکیب می‌کند». او در این‌باره گفت: «این سریال درام با نمایش حوادث پشت پرده‌ی چگونگی مواجهه‌ی دولت، دانشمندان، جامعه‌ی پزشکی و مردم عادی سراسر انگلستان با این رویداد غیرعادی باعث جلب نظر بینندگان می‌شود. ما مفتخریم که با چنین طیف گسترده‌ای از خریداران همکاری می‌کنیم تا این داستان خارق‌العاده‌ای را تقدیم بینندگان سراسر جهان کنیم».

سریال This England توسط شرکت Passenger متعلق به ریچارد براون و شرکت Revolution Films تولید می‌شود. این سریال درام به پوشش رویدادهای درون دولت می‌پردازد که با داستان‌هایی از کارشناسان، دانشمندان، پزشکان، پرستاران و خدمتکاران خانه در سراسر کشور تنیده شده است. گابریل سیلور، مدیر اجرایی شبکه‌ی اسکای سفارش تولید این سریال را به زای بنت، متصدی بخش محتوای Sky UK داده است.

دانلود از آپارات


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده