نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۸

پیوستن الیجا وود و یک بازیگر دیگر به فصل دوم سریال Yellowjackets

شبکه شوتایم از پیوستن الیجا وود، بازیگر فیلم ارباب حلقه‌ها به‌همراه یک بازیگر دیگر به فصل دوم سریال Yellowjackets خبر داده است.

پاییز گذشته فصل اول سریال Yellowjackets از شبکه شوتیام پخش شد و این سریال توانست با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شود. همچنین سریال جلیقه‌ زردها در ماه آذر گذشته برای فصل دوم تمدید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران فصل دوم سریال یلوجکتس اضافه شده‌اند. شبکه شوتایم اعلام کرد که الیجا وود، بازیگر فرودو بگینز در سه‌گانه ارباب حلقه ها به‌عنوان بازیگر به جمع بازیگران فصل دوم سریال Yellowjackets اضافه شده است.

او قرار است در چند قسمت فصل دوم این سریال حضور داشته باشد. وود نقش شخصیتی به‌نام والتر را بر عهده دارد یک کارآگاه و شهروند متعهد است که میستی را در زمان حال به چالش می‌کشد. همچنین سیمون کسل، بازیگر سریال Obi-Wan Kenobi دیگر بازیگر جدیدی است که قرار است شاهد حضورش در فصل دوم سریال Yellowjackets باشیم. او نقش نسخه بزرگسالی لاتی متیوس را در فصل جدید این سریال بازی خواهد کرد.

سوفی تاچر در نقش ناتالی در حال مسابقه تیراندازی در فصل اول سریال Yellowjackets

پیش این شوتایم لورن آمبروز را برای بازی در نقش نسخه بزرگسالی ونسا پالمر در فصل دوم سریال جلیقه زردها استخدام کرده بود. ملانی لینسکی، سوفی نیلیس، تاونی سایپرس، جاسمین ساووی براون، جولیت لوئیس، سوفی تاچر، کریستینا ریچی، سمی هنرتی، استیون کروگر، وارن کول، جک دپیو، کارلوس سانز، کورتنی ایتون و لیو هیوسن، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم سریال Yellowjackets بازگردند.

داستان سریال Yellowjackets در سال ۱۹۹۶ آغاز می‌شود که در آن یک تیم از بازیکنان فوتبال دبیرستان نیوجرسی برای یک حضور تورنمنت ملی به سیاتل سفر می‌کنند، اما در طول پرواز بر فراز کانادا هواپیما در یک منطقه خالی از سکنه سقوط می‌کنند و اعضای تیم حدود ۱۹ ماه برای بقا و زنده ماندن تلاش می‌کنند. این سریال داستان به جنون کشیدن و آدم‌خوار شدن آن‌ها را به تصویر می‌کشد و همچنین زندگی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ را نیز دنبال می‌کند. همچنین اشلی لایل و بارت نیکرسون وظیفه ساخت سریال Yellowjackets را بر عهده دارند.


منبع THR THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده