نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۵

مذاکره رایان گاسلینگ برای پیوستن به مارگو رابی در فیلم یازده یار اوشن جدید

رایان گاسلینگ در حال مذاکره با برادران وارنر برای حضور قسمت جدید و پیش درآمد فیلم Ocean’s Eleven با بازی مارگو رابی است.

برادران وارنر در حال ساخت قسمت جدید و پیش درآمدی براساس فیلم Ocean’s Eleven است و مارگو رابی قرار است به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری ممکن است به فیلم یازده یار اوشن جدید اضافه شود. Puck News گزارش داد که رایان گاسلینگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم Half Nelson و فیلم La La Land در حال مذاکره با برادران وارنر برای حضور در قسمت پیش درآمد فیلم Ocean’s Eleven است.

مارگو رابی با لباسی سیاه رنگ

Puck می‌گوید که فیلم اوشن جدید یکی از فیلم‌هایی است که برادران وارنر در نظر دارد آن را در سالن‌های سینما اکران کند و با سیاست‌های جدید برادران وارنر دیسکاوری و دیوید زاسلاو هم‌خوانی دارد. این فیلم قرار است بودجه بزرگ‌تری نسبت به دیگر فیلم‌های مجموعه اوشن داشته باشند. همچنین جی روچ، کارگردان فیلم Bombshell وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Ocean’s Eleven را بر عهده دارد. انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم جدید یازده یار اوشن در سال ۲۰۲۳ آغاز شود. 

گاسلینگ و رابی اخیرا در فیلم Barbie با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند و قسمت جدید فیلم Ocean’s Eleven دومین همکاری مشترک آن‌ها خواهد بود. همچنین اخیرا شاهد حضور گاسلینگ در فیلم The Gray Man بودیم که او قرار است در دنباله این فیلم بازگردد. علاوه‌براین، گاسلینگ قرار است در فیلم The Fall Guy با امیلی بلانت همبازی شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن قرار است در پاییز امسال در استرالیا آغاز شود.

فیلم The Fall Guy برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و فیلم Barbie در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده