نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۲

نقش‌آفرینی مایکل شنون، بوید هالبروک و دیمون هریمن در فیلم The Bikeriders

فهرست بازیگرهای فیلم درام The Bikeriders شرکت New Regency با پیوستن مایکل شنون، بوید هالبروک و دیمون هریمن گسترش یافت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مایکل شنون، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار فیلم Nocturnal Animals (حیوانات شب‌زی)، بوید هالبروک، بازیگر سریال The Sandman (سندمن) و دیمون هریمن، بازیگر فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به فیلم درام The Bikeriders (موتورسواران) شرکت New Regency پیوستند. جف نیکولز، کارگردان تحسین‌شده‌ی فیلم Loving (عاشقانه) سکان هدایت پروژه را در دست دارد.

فیلم The Bikeriders همکاری دیگری را برای مایکل شنون و جف نیکولز رقم می‌زند که قبلا در تولید فیلم مهیج روان‌شناختی Take Shelter (پناه بگیر) مشارکت داشتند. فیلم موتورسواران با الهام از یک کتاب عکاسی با همین نام نوشته‌ی دنی لیون ساخته می‌شود و داستانی بدیع در دهه‌ی ۱۹۶۰ را روایت می‌کند. این فیلم به ماجراهای ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی در ایالت‌های میانی آمریکا می‌پردازد. جودی کومر، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اِمی، تام هاردی، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار و آستین باتلر، بازیگر فیلم الویس نقش‌های اصلی فیلم را ایفا می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان فیلم موتورسواران می‌خوانیم: «این اثر زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد که در طول یک دهه از محل تجمع افراد ناشناس محلی به یک باند فاسد بدل می‌شود و شیوه‌ی زندگی منحصربه‌فرد اعضای اصلی را تهدید می‌کند». جف نیکولز وظیفه‌ی کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارد. سارا گرین و برایان کاوانا-جونز از شرکت Tri-State به‌عنوان تهیه‌کننده‌ و فرد برگر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده