نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲

تایید ساخت فصل سوم انیمه One Punch Man با انتشار یک پوستر

سازندگان انیمه One Punch Man با انتشار یک پوستر سرانجام ساخت فصل سوم این انیمه را تایید و اعلام کردند.

طی ماه‌های اخیر شاهد اخبار ساخت فصل دوم انیمه Tokyo Revengers، فصل ششم انیمه My Hero Academia و ساخت انیمه Chainsaw Man بودیم و طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران وان پانچ من می‌توانند منتظر ادامه ماجراهای سایتاما در فصل جدید این انیمه باشند. سایت رسمی این مجموعه به‌صورت رسمی سرانجام ساخت فصل سوم انیمه One Punch Man را تایید و اعلام کردند.

در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که مراحل تولید فصل سوم انیمه One Punch Man رسما آغاز شده است، اما اولین پوستر فصل سوم انیمه وان پانچ من منتشر شده که در آن شاهد حضور سایتاما و گارو درکنار یکدیگر هستیم که به‌نظر می‌رسد تمرکز فصل سوم روی رقابت این دو شخصیت خواهد بود. این پوستر توسط اوث کوبوتا، طراح شخصیت فصل اول و دوم انیمه One Punch Man طراحی شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

اولین پوستر فصل سوم انیمه One Punch Man

وان پانچ من شخصیت بسیار محبوبی در دنیای مانگا و انیمه در سراسر جهان است که داستان ابرقهرمانی به‌نام سایتاما را دنبال می‌کند که برای قدرتمند شدن سخت تمرین کرده که به مرور زمان موهای سرش شروع به ریزش می‌کند و درنهایت کاملا کچل می‌شود. او به‌حدی قدرتمند است که می‌تواند با یک مشت دشمنان خود را شکست دهد و حال این موضوع برای او خسته کننده شد و سایتاما اکنون به‌دنبال یافتن یک حریف و دشمن قدر و قدرتمند برای به چالش کشیدن وی است.

مجموعه One Punch Man در سال ۲۰۰۹ توسط وان و یوسوکه موراتا خلق و اولین نسخه مانگا آن در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و تاکنون شاهد انتشار ۱۹ جلد از آن بوده‌ایم و تاکنون بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. نسخه انگلیسی این مانگا نیز در سال ۲۰۱۵ در آمریکا منتشر شد. فصل اول انیمه One Punch Man در سال ۲۰۱۵ و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است و توموهیرو سوزوکی وظیفه ساخت این انیمه را بر عهده دارد. همچنین سونی در حال ساخت فیلم لایو اکشن وان پانچ من است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده