نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

انتشار اولین تریلر سریال جدید خانواده آدامز نتفلیکس و تیم برتون

شبکه نتفلیکس امروز اولین تیزر تریلر سریال Wednesday را که تیم برتون در ساخت آن نقش داشته است، منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Wednesday منتشر شده است. در این تریلر شاهد ونزدی آدامز هستیم که از هر مدرسه به‌خاطر خرابکاری‌هایی که می‌کند مثل انداختن ماهی پیرانیا در استخر شنا تیم مدرسه، از آن اخراج می‌شود و حالا او به مدرسه‌ای برده می‌شود که در آن شاهد افرادی مشابه ونزدی آدامز هستیم و او حالا قرار است در آکادمی Nevermore زندگی جدیدی را آغاز کند و در طول تریلر شاهد وعده یک سریال جنایی و مرموز هستیم.

در ادامه می‌توانید تریلر سریال Wednesday را از یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز و دست در تیزر سریال Wednesday نتفلیکس

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز، لوئیس گازمن در نقش نقش گومز آدامز، کریستینا ریچی، گوئندولین کریستی، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینس وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Wednesday حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Wednesday به اثری کاراگاهی، فراطبیعی و پر رمز و راز توصیف شده است که در آن ونزدی آدامز به‌عنوان دانش‌آموز در آکادمی Nevermore حضور دارد. ازطرفی ونزدی در تلاش است تا بر توانایی‌های روانی در حال ظهورش تسلط پیدا و از طرفی باید ولگردی و قانون شکنی یک هیولا را که مردم شهر محلی را وحشت زده کرده است، متوقف کند. او همچنین باید رمز و راز فراطبیعی‌ای را که پدر و مادرش ۲۵ سال درگیر آن بودند، حل کند. همه این‌ها در حالی رخ می‌دهد که ونزدی با روابط جدید و پیچیده‌ زیادی در Nevermore مواجه خواهد شد.

سریال Wednesday قرار است در پاییز امسال از شبکه نتفلیکس پخش شود. تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در سریال Wednesday حضور داشته و او ۴ قسمت از این سریال را کارگردانی کرده است. همچنین آلفرد گاف و مایلز میلار، نویسندگان و سازندگان سریال Smallville، قرار است به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال The Addams Family حضور داشته باشند. فصل اول سریال جدید خانواده آدامز قرار است در ۸ قسمت تولید و پخش شود.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده