نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۳

جلو افتادن تاریخ اکران فیلم آمستردام دیوید او راسل با بازی کریستین بیل و مارگو رابی

والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم از جلو افتادن تاریخ اکران فیلم Amsterdam، جدیدترین اثر دیوید او راسل با بازی مارگو رابی و کریستین بیل خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Amsterdam، جدیدترین اثر دیوید او راسل تغییر کرده است. فیلم آمستردام در ابتدا قرار بود در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) اکران شود و حالا والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم اعلام کردند که تاریخ اکران این فیلم کمدی درام موردانتظار یک ماه جلو افتاده است. بدین ترتیب فیلم Amsterdam اکنون برای اکران در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برنامه‌ریزی شده است که در این تاریخ باید با رقیبانی مثل فیلم Lyle, Lyle, Crocodile و فیلم Tar در گیشه رقابت کند.

دیوید او. راسل وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم آمستردام را بر عهده دارد. راسل پیش از این ۵ بار و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Fighter، فیلم Silver Linings Playbook و فیلم American Hustle، نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و او از زمان کارگردانی فیلم Joy در سال ۲۰۱۵، وظیفه کارگردانی هیچ فیلمی را بر عهده نداشته و راسل پس از ۷ سال با فیلم Amsterdam به سینما بازگشته است.

کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشینگتن، رامی ملک، زوئی سالدانیا، رابرت دنیرو، مایک مایرز، تیموتی اولفینت، مایکل شنون، کریس راک، آنیا تیلور-جوی، آندره‌آ ریسبرو، ماتیاس خونارتس، تیلور سوئیفت و آلساندرو نیوولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Amsterdam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده