نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷

عملکرد بسیار درخشان سریال The Sandman در هفته‌ی اول پخش

سریال The Sandman موفق شده تا در هفته‌ی اول پخش، در هفت روز متوالی در صدر فهرست پر بیننده‌ترین برنامه‌های نتفلیکس قرار بگیرد.

طی هفته‌های گذشته، شاهد درخشش چشمگیر سریال‌های متعددی در سرویس استریم نتفلیکس بودیم که از Stranger Things تا The Umbrella Academy و Virgin River را شامل می‌شوند. این سریال‌های موفق شدند تا به رتبه‌های بالایی از فهرست پرمخاطب‌ترین برنامه‌های شبکه نتفلیکس در تابستان امسال برسند. سریال Stranger Things به‌نظر می‌رسد که حالا محبوب‌ترین سریال این شبکه است.

همچنین فصل سوم The Umbrella Academy اولین سریالی بود که توانست صدرنشینی‌های پیاپی سریال Stranger Things را خاتمه دهد. در این بین Virgin River نیز با سه فصلی که تاکنون از آن پخش شده، برای ۳۵ روز رتبه اول فهرست روزانه‌ی پرطرفدارترین‌های نتفلیکس را در اختیار داشت.

حالا مدتی می‌شود که سریال The Sandman از نتفلیکس پخش شده و طبق انتظار با استقبال کاربران مواجه شده و این سریال هفت روز متوالی صدر جدول پر بیننده‌ترین برنامه‌ای نتفلیکس قرار گرفته است. منظور از هفته‌ی کامل قرار گرفتن یک سریال برای هفت روز متوالی در رتبه اول چارت ۱۰ اثر پرمخاطب نتفلیکس است که معمولاً چنین چیزی را از یک سریال تازه ساخت کمتر سراغ نداریم. نکته‌ای که عملکرد The Sandman را برجسته‌تر می‌کند، این است که این رکورد در هفت روز نخست پخش این سریال رقم خورده است.

پوستر سریال The Sandman

درواقع تنها سه سریال دیگر وجود دارند که در سال ۲۰۲۲ چنین عملکردی دست پیدا کردند. Inventing Anna، سریال The Ultimatum: Marry or Move On و The Lincoln Lawyer. قبلاْ هم آثاری همچون The Queen’s Gambit و Squid Game چنین رکوردی را به‌نام خود ثبت کرده بودند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در طول ۱۰ روز اول پخش سریال The Sandman در نتفلیکس ۱۹۸ میلیون ساعت به تماشای این سریال اختصاص یافته که عملکرد بسیار خوبی برای آن محسوب می‌شود. باید دید که سندمن تا کجا می‌تواند این عملکرد خوب خود را دنبال کند.

تام استاریج، کربی هوول باپتست، میسون الکساندر پارک، گوئندولین کریستی، ویوین آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک، عاصم چادری، سانجیو بسکار، جنا کولمن، نیام والش، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، کیو را، استیون فرای، رزان جمال، ساندرا جیمز یانگ و پتن اسوالت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و نیل گیمن، خال Sandman نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند.


منبع forbes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده