نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۱

ارائه نگاهی بهتر در تصاویر جدید از پشت صحنه سریال Fallout

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Fallout فاش و منتشر شده است که نگاه بهتری از این سریال را ارائه می‌کند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Fallout مدتی می‌شود که آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال فال اوت منتشر شده است. در تصاویر جدیدی از که از سریال Fallout توسط یکی از اعضای سابق بتسدا منتشر شده، شاهد Vault 32 هستیم که روی دیوار آن پوستر Vault Boy دیده می‌شود. ازطرفی شخص دیگری در توییتر به‌نام Robots_Radio تصور دیگری را از پشت صحنه سریال فال‌اوت به اشتراک گذاشته که در آن شاهد حضور شخصی با لباس Vault هستیم که البته صورت آن پوشانده شده است:

والتون گاگینز، الا پورنل، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز و آرون موتن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد قرار است وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته باشد.

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند.

بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته و بازی موبایل Fallout Shelter نیز تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده