نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

تغییر شبکه پخش کننده سریال جان ویک

سریال The Continental که پیش درآمد فیلم جان ویک است، حالا شبکه پخش‌کننده جدیدی پیدا کرده و قرار است از شبکه پیکاک پخش شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Continental خانه جدیدی پیدا کرده است. سریال پیش درآمد جان ویک توسط لاینزگیت برای پخش از شبکه استارز در دست ساخت بود، حالا این استودیو اعلام کرد که سریال John Wick قرار است از سرویس استریم پیکاک که به یونیورسال و شبکه NBC تعلق دارد، پخش شود. سریال The Continental قرار است دارای سه قسمت با مدت زمان یک ساعت تا ۹۰ دقیقه باشد که تمرکز آن قرار است روی شخصیت دوران جوانی وینستون اسکات باشد که در فیلم‌های جان ویک مدیریت هتل معروف آن را بر عهده دارد.

اتفاقات سریال The Continental در سال ۱۹۷۵ در شهر نیویورک جریان دارد که در آن قرار است گذشته وینستون اسکات را مشاهده کنیم که امروز مدیریت هتلی را بر عهده دارد که در آن خطرناک‌ترین جنایتکاران جهان با یکدیگر ملاقات می‌کنند. کالین وودل در نقش وینستون اسکات، مل گیبسون، هوبرت پوینت دو ژور، جسیکا آلین، میشل پرادا، کیت نیونگ، بن رابسون، آیومید آدگان، پیتر گرین و جرمی باب، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Continental حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کیانو ریوز در فیلم جان ویک

سریال The Continental در سال ۲۰۲۳ از پیکاک پخش خواهد شد. گرگ کولیج و کرک وارد وظیفه ساخت سریال کانتینتال را بر عهده دارند. آلبرت هیوز، کارگردان فیلم The Book of Eli و فیلم From Hell، وظیفه کارگردانی قسمت اول سریال The Continental را بر عهده گرفته، اما کارگردان دو قسمت بعدی مشخص نشده است. فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است. فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس نیز در دست ساخت است.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده