نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴

توضیح دادن چگونگی پیش‌بینی اتفاقات آینده در فصل ۳۴ام انیمیشن سیمپسون ها

سازندگان انیمیشن The Simpsons می‌گویند که نحوه چگونگی پیش‌بینی اتفاقات آینده در قسمت جدید فصل ۳۴ام این سریال انیمیشنی توضیح داده خواهد داشت.

از زمان پخش انیمیشن The Simpsons در سال ۱۹۸۹ از شبکه فاکس تا به امروز شاهد ارائه پیش‌بینی‌هایی در این سریال انیمیشنی بودیم که چند سال بعد آن رنگ واقعیت به خود گرفتند و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نحوه پیش‌بینی اتفاقات آینده در انیمیشن سیمپسون ها توضیح داده خواهد شد. مت سلمن، شورانر سریال Simpsons در مصاحبه با ددلاین گفت که آ‌ن‌ها بالاخره قرار است در یکی از قسمت‌های فصل ۳۴ام این سریال انیمیشنی توضیح دهند که چگونه اتفاقات آینده در انیمیشن The Simpsons پیش‌بینی می‌شود.

سلمن گفت که این یک قسمت مفهومی با اتفاقات دیوانه‌وار است، اما درنهایت توضیح می‌دهد که چگونه سریال The Simpsons می‌تواند اتفاقات آینده را پیش‌بینی کند. تاکنون ۳۳ فصل و ۷۲۸ قسمت از سریال سیمپسون‌ها تولید و از شبکه فاکس پخش شده‌اند و این انیمیشن ۳۵ جایزه امی تا به امروز دریافت کرده است. در حال حاضر تولید و پخش انیمیشن Simpsons ادامه دارد، اما سازندگان آن تایید کرده‌اند که این سریال انیمیشنی به پایان پخش نزدیک شده است.

پخش فصل ۳۴ام انیمیشن The Simpsons از تاریخ ۲۵ سپتامبر امسال (۳ مهر) آغاز خواهد شد. همچنین یکی از قسمت‌های فصل جدید انیمیشن سیمپسون‌ها یک پارودی از انیمه و مانگا Death Note است که این قسمت قرار است امسال پخش شود و این قسمت قرار است Treehouse of Horror نام داشته باشد. انیمیشن The Simpsons یکی از پر بیننده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های سرویس استریم دیزنی پلاس نیز است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده