نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۷

تایید ساخت انیمه Psycho-Pass جدید

به مناسبت سالگرد ۱۰ سالگی پخش انیمه Psycho-Pass و درکنار اعلام برنامه‌های مرتبط با آن، ساخت انیمه بلند جدید سایکو پس تایید شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمه Psycho-Pass جدید تایید شده است. امروز Production I.G و توهو برنامه‌های خود برای جشن ۱۰ سالگی پخش انیمه سایکو پس را اعلام کردند که براساس آن، توهو به ساخت انیمه بلند جدیدی از این مجموعه محبوب چراغ سبز نشان داده است که این انیمه قرار است Psycho-Pass Providence نام داشته باشد، اما در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی به‌جز یک پوستر در دسترس نیست که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمه Psycho-Pass Providence

استودیو Production I.G وظیفه ساخت و توهو وظیفه پخش این انیمه را بر عهده دارند و نائویوشی شیوتانی برای کارگردانی انیمه Psycho-Pass Providence بازگشته است. همچنین توهو از برنامه‌های دهمین سالگرد انیمیشن سایکو پس پرده برداشت که در بخشی از آن، شاهد پخش برنامه Psycho-Pass Radio توسط توموکازو سکی، صداپیشه شینیا کوگامی هستیم. فصل اول این برنامه هم‌اکنون روی Radio Station Onsen و Spotify در دسترس قرار گرفته است.

پخش فصل دوم برنامه Psycho-Pass Radio از ماه آینده آغاز خواهد شد که هر قسمت آن روزهای جمعه هر هفته در دسترس طرفداران سایکو پس قرار خواهد گرفت. به‌جز برنامه‌های مختلف مثل برنامه‌هایی با حضور طرفداران و عوامل تولید انیمه، طرفداران می‌توانند بسته اختصاص دهمین سالگرد انیمه Psycho-Pass را با نام سایکو باکس خریداری کنند. در این بسته شاهد فصل اول و دوم انیمه Psycho-Pass به‌همراه فیلم Psycho-Pass محصول سال ۲۰۱۵ هستیم که به‌صورت خانگی عرضه خواهد شد.

انیمه Psycho-Pass اقتباسی از مانگایی به‌همین نام اثر هیکارو می‌یوشی است که فصل اول آن در ۲۲ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۲ پخش شد. در ادامه انیمه Psycho-Pass 2 که در ۱۱ قسمت تولید شده بود، در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و انیمه Psycho-Pass 3 در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۹ در دسترس طرفداران قرار گرفت. همچنین سه فیلم انیمه‌ای براساس انیمه سایکو پس تولید شده است که انیمه Psycho-Pass: The Movie در سال ۲۰۱۵، انیمه Psycho-Pass: Sinners of the System که یک سه‌گانه بود در سال ۲۰۱۹ و انیمه Psycho-Pass 3: First Inspector در سال ۲۰۲۰ عرضه شدند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده