نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱

پیوستن امیلی بلانت به فیلم اکشن جدید رایان گاسلینگ | اعلام تاریخ اکران

یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ را اعلام کرد. همچنین امیلی بلانت به این فیلم اکشن اضافه شده است.

یونیورسال پیکچرز در حال ساخت اقتباس سینمایی براساس سریال The Fall Guy است که رایان گاسلینگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم Half Nelson و فیلم La La Land قرار است نقش اصلی این فیلم اکشن را بازی کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم اکشن منتشر شده است. امیلی بلانت، بازیگر فیلم Edge of Tomorrow، فیلم Sicario و فیلم A Quiet Place جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با یونیورسال قرار است در فیلم The Fall Guy نقش‌آفرینی کند.

همچنین یونیورسال اعلام کرد که فیلم The Fall Guy برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. دیوید لیچ، کارگردان آثاری چون فیلم Atomic Blonde، فیلم Deadpool 2، فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و فیلم Bullet Train وظیفه کارگردانی فیلم The Fall Guy را براساس فیلمنامه‌ای از اشلی میلر، درو پیرس و زک استنتز بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن قرار است در پاییز امسال در استرالیا آغاز شود.

فیلم Jungle Cruise جدیدترین کار بلانت است که سال گذشته اکران شد و او اخیرا در فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان و سریال The English برای شبکه بی‌بی‌سی و آمازون جلوی دوربین رفته است. او همچنین قرار است در فیلم Pain Hustlers با کریس ایوانز هم‌بازی شود که این فیلم از نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین اخیرا شاهد حضور گاسلینگ در فیلم The Gray Man بودیم که او قرار است در دنباله این فیلم بازگردد. گاسلینگ اخیرا در فیلم Barbie با بازی مارگو رابی جلوی دوربین رفته است که نقش کن را بر عهده دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده