نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۸

تایید ساخت انیمیشن Kung Fu Panda 4 | اعلام تاریخ اکران

یونیورسال پیکچرز و دریم‌ورکس انیمیشن ساخت انیمیشن Kung Fu Panda 4 را رسما تایید و اعلام کردند. همچنین تاریخ اکران این انیمیشن اعلام شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمیشن Kung Fu Panda 4 رسما تایید و اعلام شده است. یونیورسال و دریم‌ورکس انیمیشن رسما ساخت قسمت چهارم انیمیشن پاندا کونگفو کار را تایید کردند که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. انیمیشن Kung Fu Panda در سال ۲۰۰۸ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۶۳۱/۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند و همچنین این انیمیشن توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شود.

در ادامه انیمیشن Kung Fu Panda 2 در سال ۲۰۱۱ روی پرده رفت و این انیمیشن بیش از ۶۶۵.۶ میلیون دلار در گیشه فروش کرد تا در سال ۲۰۱۶ شاهد اکران انیمیشن Kung Fu Panda 3 باشیم که این انیمیشن به فروش بیش از ۵۲۱/۱ میلیون دلار دست پیدا کرد. در مجموعه انیمیشه پاندا کونگفو کار شاهد حضور بازیگران سرشناسی مثل جک بلک، آنجلینا جولی، داستین هافمن، سث روگن و جکی چان هستیم، اما در حال حاضر بازگشت هیچ بازیگری در انیمیشن Kung Fu Panda 4 تایید نشده است.

همچنین سه سریال انیمیشنی از مجموعه Kung Fu Panda به‌همراه انیمیشن Kung Fu Panda Holiday تولید و پخش شده است. در حال حاضر کارگردان یا نویسنده انیمیشن Kung Fu Panda 4 مشخص نشده است، اما این جدیدترین دنباله‌ای است که دریم‌ورکس انیمیشن تحت همکاری با یونیورسال پیکچرز قرار است از انیمیشن‌های محبوب خود تولید کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده