نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵

ساخت فیلم بتمن 2 با بازی رابرت پتینسون قطعی نشده است

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، با وجود اعلام ساخت فیلم The Batman 2، اما برادران وارنر هنوز به ساخت این فیلم چراغ سبز نشان نداده است.

اردیبهشت امسال بود که برادران وارنر در نمایشگاه سینماکان از ساخت فیلم The Batman 2 خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که ساخت این فیلم هنوز قطعی نشده است. ورایتی گزارش داد که با وجود عملکرد درخشان فیلم بتمن در گیشه، اما هنوز تضمینی برای ساخت فیلم بتمن 2 وجود ندارد. ورایتی اضافه کرد که برادران وارنر دیسکاوری هنوز به شکل رسمی دستور ساخت فیلم Batman 2 را صادر نکرده است و این فیلم هنوز سال‌ها تا ساخت و اکران فاصله دارد.

پیش از این تصور می‌شد که فیلم The Batman 2 به کارگردانی و نویسندگی مت ریوز و با بازی رابرت پتینسون هم‌اکنون وارد مراحل تولید شده است، اما به‌نظر می‌رسد که برادران وارنر دیسکاوری هنوز به شکلی رسمی فیلمنامه و ایده ریوز برای ساخت دنباله فیلم بتمن را تایید نکرده‌اند. البته اطلاعات بیشتری در رابطه با دلیل قطعی نشدن ساخت فیلم The Batman 2 در دسترس نیست و احتمال دارد به‌زودی وارنر در مورد آن شفاف‌سازی کند.

رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است. البته ساخت سریال پنگوئن با بازی کالین فارل برای شبکه HBO Max همچنان در جریان است و شامل لغوهای اخیر و تغییرات ساختاری برادران وارنر دیسکاوری نیست.

فیلم The Batman ماه اسفند گذشته روی پرده‌های سینما رفت و درنهایت توانست بیش از ۷۷۰/۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۶۹/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۰۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده