نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

نمایش لباس آیرون هارت تا شخصیت شرور سریال در تصاویر جدید Ironheart مارول

تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال Ironheart فاش شده است که در آن شاهد لباس کامل آیرون هارت تا شخصیت شرور و منفی این سریال هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ironheart هم‌اکنون در آتلانتا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فلیمبرداری و تولید سریال آیرون هارت منتشر شده است. به‌تازگی جاست‌جرد تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Ironheart منتشر کرده است که در آن شاهد نمایی از ریری ویلیامز با لباس آیرون هارت هستیم. در بخش دیگری از تصاویر می‌توان شخصیت شرور و منفی هود (The Hood) را مشاهده کرد که آنتونی راموس نقش این شخصیت را بر عهده دارد:

دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت، لیریک راس در نقش بهترین دوست ریری ویلیامز، آنتونی راموس، هارپر آنتونی، آلدن ارنرایک، شی کولی و منی منتانا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ironheart حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد.

ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است. تورن در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز قرار است حضور داشته باشد که فیلم Black Panther 2 قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. چایناکا هاج که پیش از این به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer نقش داشته است، رهبری تیم نویسندگان و ساخت سریال Ironheart را بر عهده دارد. همچنین وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال آیرون‌هارت بر عهده سم بیلی و آنجلا بارنز است.

سریال Ironheart در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده