نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۹

رکوردشکنی فیلم Prey، پیش درآمد Predator در شبکه هولو

شبکه هولو اعلام کرد که فیلم Prey رکورد افتتاحیه تمامی برنامه‌های این شبکه را که شامل فیلم و سریال می‌شود، شکسته است.

روز جمعه هفته گذشته فیلم Prey از شبکه هولو پخش شد. این فیلم ترسناک درواقع قسمت پیش درآمد فیلم Predator است و توانسته با نقدهای مثبت منتقدان و بینندگان مواجه شود. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم شکار کار خود را با رکوردشکنی آغاز کرده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که فیلم Prey موفق شده است در رتبه اول بزرگ‌ترین افتتاحیه تمامی برنامه‌های شبکه هولو که شامل فیلم و سریال می‌شود، قرار بگیرد و یک رکوردشکنی بزرگ را ثبت کند.

مانند بسیاری از سرویس‌های استریم، دیزنی آماری از میزان ساعت تماشا یا تعداد بینندگان این فیلم را منتشر نکرده است. همچنین طبق گزارش‌ها گفته می‌شود که فیلم Predator جدید پربیننده‌ترین فیلم بخش استار پلاس شبکه دیزنی پلاس در آمریکای لاتین بوده است که آمار آن براساس میزان ساعت تماشا در سه روز اول پخش محاسبه و اعلام شده است. فیلم Prey در آمریکا روی هولو، در آمریکای لاتین روی استار پلاس و در بقیه بازارهای بین‌المللی روی دیزنی پلاس در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نارو دربرابر غارتگر پوستر کانسپت آرت در فیلم Prey

اتفاقات قسمت پیش درآمد فیلم Predator حدود ۳۰۰ سال قبل در ملت کومانچی جریان دارد که تمرکز فیلم Prey روی زن جوانی به‌نام نارو خواهد بود که یک جنگجوی درنده و بسیار ماهر است که در سایه برخی از افسانه‌ای‌ترین شکارچیان قبلیه خود بزرگ شده است. بنابراین زمانی‌که قبیله آن‌ها مورد تهدید قرار می‌گیرد، او برای دفاع از مردمش بلند می‌شود. نارو پس از آن با یک شکارچی بیگانه و بسیار تکامل یافته با زرادخانه‌ای از سلاح‌های پیشرفته مواجه می‌شود که منجر به یک رویارویی بسیار خشن و ترسناک بین آن‌ها خواهد شد.

دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane وظیفه کارگردانی فیلم Prey را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک آیسون بر عهده داشته است. امبر میدتاندر در نقش نارو، داکوتا بیورز، دین دی‌لیگرو، میشل تراش، استروم کیپ، جولیان بلک آنتلوپ و بنت تیلور، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت پیش درآمد فیلم Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده