نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

پیوستن بازیگر Stranger Things به فصل پنجم سریال فارگو

جو کری، بازیگر سریال Stranger Things و دو بازیگر دیگر پس از توافق با شبکه FX به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Fargo اضافه شده است.

ماه بهمن گذشته بود که شبکه FX از تمدید سریال Fargo برای فصل پنجم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه بازیگر دیگر به جمع بازیگران فصل پنجم سریال فارگو اضافه شده‌اند. جو کری، بازیگر نقش استیو هارینگتون در سریال Stranger Things یکی از سه بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Fargo اضافه شده است. لامورن موریس با سابقه بازی در سریال New Girl و ریچا مورجانی با سابقه بازی در سریال Never Have I Ever دو بازیگر جدید دیگر فصل پنجم سریال فارگو هستند.

علاوه‌بر کری، موریس و مورجانی، جونو تیمپل، جان هم و جنیفر جیسن لی، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Fargo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کری نقش شخصیتی به‌نام گاتور تیلمان، موریس نقش شخصیتی به‌نام ویت فار و مورجانی نقش شخصیتی به‌نام اندیرا المستید را در فصل جدید این سریال آنتولوژی محبوب بر عهده دارند. نوآ هاولی، سازنده ۴ فصل اول سریال Fargo، برای ساخت فصل پنجم سریال فارگو باز خواهد گشت.

اتفاقات فصل پنجم سریال Fargo قرار است در شهر میدوست در ایالت وایومینگ و در سال ۲۰۱۹ جریان داشته باشد که از شما خواهد پرسید که چه زمانی آدم‌ربایی، آدم‌ربایی نیست و اگر همسرتان مال شما نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال فارگو از زمستان سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Fargo در سال ۲۰۲۳ از شبکه FX پخش شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده