نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۲

اعلام تاریخ اکران فیلم سونیک 3 | عقب افتادن زمان پخش انیمیشن اسمورف ها

پارمونت تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog 3 را تایید و اعلام کرد. همچنین اکران انیمیشن موزیکال Smurfs عقب افتاده است.

ماه بهمن گذشته بود که پارامونت به‌صورت رسمی ساخت فیلم Sonic the Hedgehog 3 را تایید و اعلام کرد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم سونیک 3 تایید و اعلام شده است. پارامونت رسما اعلام کرد که فیلم Sonic 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد که مصادف با ایام کریسمس است. نکته جالب توجه این است که در همین تاریخ فیلم Avatar 3 روی پرده‌های سینما خواهد رفت و باید دید در رقابت فیلم Sonic the Hedgehog 3 با فیلم آواتار 3 در گیشه کدام اثر پیروز خواهند شد.

فیلم Sonic the Hedgehog 2 در بهار امسال با ثبت افتتاحیه ۷۲ میلیون دلاری روی پرده‌های سینما رفت. فیلم سونیک 2 درنهایت بیش از ۴۰۱/۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد که این فروش شامل فروش بیش از ۱۹۰/۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۱۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. در حال حاضر بازگشت بازیگری در فیلم Sonic the Hedgehog 3 تایید نشده و پارامونت تنها بازگشت سونیک، ناکلز و تیلز را در این فیلم تایید کرده است.

 اسمورف‌ ها (Smurfs)

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

همچنین انیمیشن Smurfs که پیش از این قرار بود در کریسمس سال ۲۰۲۴ اکران شود و جای خود را به فیلم Sonic the Hedgehog 3 داد، تاریخ اکرانش حدود دو ماه تأخیر مواجه شده است و حالا انیمیشن موزیکال اسمورف‌ها قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. کریس میلر که پیش از این انیمیشن گربه چکمه پوش را در سال ۲۰۱۱ کارگردانی بود و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد، وظیفه کارگردانی انیمیشن Smurfs را بر عهده دارد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده