نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

گریم متفاوت آنیا تیلور جوی در تصاویر تازه فیلم Mad Max جدید

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Furiosa فاش شده است که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور آنیا تیلور جوی در نقش فیوروسا هستیم.

از ماه خرداد امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Furiosa در استرالیا رسما آغاز شد. این فیلم درواقع قسمت اسپین‌آف و پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road است که تمرکز این فیلم اکشن قرار است روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا باشد که در این فیلم قرار است با نسخه جوانی این شخصیت ملاقات کنیم. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Mad Max منتشر شده است که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور آنیا تیلور جوی هستیم.

در این تصاویر می‌توانیم ایمپریتر فیوروسا با بازی آنیا تیلور جوی را مشاهده کنید که گریم سنگینی دارد و تقریبا در نگاه اول تشخیص او کمی سخت است. همچنین دست چپ او یک دستکش سبز رنگ دیده می‌شود که درواقع این دستکش برای جلوه‌های ویژه فیلم است و در تدوین فیلم، دست او حذف خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که فیوروسا از همان ابتدا بخشی از دست چپ خود را از دست خواهد داد و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

آنیا تیلور جوی نقش نسخه جوانی ایمپریتر فیوروسا را در فیلم Furiosa بر عهده دارد و در این فیلم قرار نیست شاهد بازگشت شارلیز ترون باشیم. همچنین تام برک دیگر بازیگر فیلم جدید مد مکس است که او درواقع جایگزین یحیی عبدالمتین دوم در فیلم فیوروسا شده است. جرج میلر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Mad Max را بر عهده دارد که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه آن به میلر کمک خواهد کرد.

فیلم Furiosa برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Three Thousand Years of Longing با بازی ادریس البا و تیلدا سوئینتن، فیلم بعدی جرج میلر است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۳۱ آگست (۹ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۷۵.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این فیلم موفق شد ۶ جایزه اسکار را نیز دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده