نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴

انتشار پوستر جدید سریال خاندان اژدها، پیش‌درآمد بازی تاج و تخت

شبکه HBO پوستر جدیدی از سریال House of the Dragon را منتشر کرده که تمرکز آن روی نسخه بزرگسالی شخصیت رینیرا تارگرین است.

زمان زیادی تا پخش سریال House of the Dragon باقی‌نمانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از سریال خاندان اژدها منتشر شده است. تمرکز پوستر جدید پیش درآمد سریال Game of Thrones روی شخصیت رینیرا تارگرین است که اینبار شاهد تمرکز روی نسخه بزرگسالی این شخصیت درکنار اژدهایش هستیم. این پوستر درواقع به عصر اژدها و شروع جنگ داخلی تارگرین‌ها اشاره دارد و در ادامه می‌توانید پوستر جدید سریال House of the Dragon را مشاهده کنید:

پوستر جدید سریال House of the Dragon با محوریت نسخه بزرگسالی رینیرا تارگرین با بازی اما دارسی

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.

پخش سریال House of the Dragon از تاریخ ۲۱ آگست (۳۰ مرداد) از شبکه HBO آغاز خواهد شد که همزمان با آن، در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت. فصل اول سریال خاندان اژدها در ۱۰ قسمت تولید شده و این سریال هم‌اکنون برای فصل دوم نیز تمدید شده است. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود. درواقع در این سریال قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم.


منبع Sffgazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده