نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲

اعلام نام و تاریخ اکران انیمیشن لاک پشت های نینجا به تهیه‌کنندگی ست روگن

ست روگن با انتشار یک توئیت تازه از نام و تاریخ اکران ریبوت انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا شرکت نیکلودئون رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ست روگن با انتشار یک توئیت تازه از نام و تاریخ اکران ریبوت انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا شرکت‌های پارامونت پیکچرز و نیکلودئون پرده برداشته است. این انیمیشن اکشن-ماجراجویانه که با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: آشوب جهش‌یافته) شناخته می‌شود، در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۳ (۱۳ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا به تهیه‌کنندگی ست روگن در این تاریخ با فیلم اکشن علمی-تخیلی Meg 2: The Trench (مگ ۲: گودال) با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام در گیشه رقابت خواهد کرد. فیلم لایو-اکشن Blue Beetle (بلو بیتل) شرکت Warner Bros. Pictures نیز در همین ماه روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. جف رو، نویسنده‌ی انیمیشن سریالی Gravity falls (آبشار جاذبه) و انیمیشن Connected (خویشاوند) سکان هدایت این انیمیشن را در دست دارد.

برندان اوبرایان، نویسنده‌ی فیلم Neighbors: Sorority Rising (همسایه‌ها: انجمن خواهری برمی‌خیزد) فیلم‌نامه‌ی انیمیشن Mutant Mayhem را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. ست روگن در مصاحبه‌ی قبلی تأیید کرد که تمرکز این پروژه بیشتر روی روایت یک داستان بلوغ (Coming-of-age) است. این کمدین آمریکایی اخیرا گفت که صداپیشگان کاراکترهای رافائل، دوناتلو، مایکل‌آنجلو و لئوناردو از میان هنرپیشه‌های نوجوان انتخاب می‌شوند.

طراحی پوستر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem روی دیوار

ست روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویور از شرکت Point Grey Pictures وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را برعهده دارند. رمزی نایتو از جانب شرکت Nickelodeon و جاش فاگن از شرکت پوینت گری پیکچرز بر این پروژه نظارت می‌کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده