نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸

انتشار تصویر، نام، صداپیشگان و خلاصه داستان انیمیشن Mortal Kombat Legends 3

به‌تازگی اولین اطلاعات که شامل نام، فهرست صداپیشگان و خلاصه می‌شود به‌همراه اولین تصویر انیمیشن Mortal Kombat Legends 3 منتشر شده است.

انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion's Revenge در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران را جلب کند و در ادامه انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms در سال ۲۰۲۱ پخش شد، اما نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات رسمی انیمیشن Mortal Kombat Legends 3 منتشر شده است. IGN به نقل از برادران وارنر اعلام کرد که انیمیشن جدید مورتال کامبت قرار است Mortal Kombat Legends: Snow Blind نام داشته باشد.

ریک مورالز که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن Mortal Kombat Legends: و انیمیشن Battle of the Realms حضور داشته، کارگردانی انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind را براساس فیلمنامه‌ای از جرمی آدامز که فیلمنامه دو قسمت قبلی انیمیشن مورتال کامبت را نوشته بود، بر عهده دارد. همچنین اولین تصویر انیمیشن Mortal Kombat Legends 3 منتشر شده است که در آن شاهد حضور Kuai Liang و کنشی هستیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

مواجه شدن کنشی و کوآی لیانگ در انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind

همچنین فهرست صداپیشگان انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind منتشر شده است که براساس اعلام برادران وارنر، منی جاسینتو در نقش کنشی، دیوید ونهام در نقش کینو، ران یوآن در نقش کوآی لیانگ/ساب زیرو، کیث سیلورستاین در نقش کابال، کورتنی تیلور در نقش کیرا، یوری لاونتال در نقش کبرا، آرت باتلر در نقش شنگ سونگ و لین کوئی، ایماری ویلیامز در نقش ترمور، پاتریک سیتز، لی یین، سومالی مونتانو، دبرا ویلسون و کستون جان، از جمله صداپیشگان انیمیشن جدید مورتال کامبت هستند.

در انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind کانو علاقه دارد تا Earthrealm را تصاحب کند و با کمک سه مزدور اژدها سیاه از شهری به شهر دیگر حمله می‌کند. کسانی‌که تسلیم نمی‌شوند، نابود خواهند شد،‌ اما کنشی دربرابر کینو تسلیم نمی‌شود. کنشی که متعصب و بی‌انضباط است، بعد از حمله کینو و قبیله‌اش به او، بینایی و اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد.

کنشی سپس تحت سرپرستی کوای لیانگ قرار می‌گیرد که اکنون بازنشسته شده و تمایلی به آموزش کنشی ندارد، اما همچنان تنها مبارزی است که توانایی و قدرت به چالش کشیدن کینو را دارد. در طول این ماجراجویی، کنشی کم کم امیدی را که از دست داده بود، دوباره پیدا می‌کند، اما آیا این برای متوقف کردن کینو و نجات Earthrealm کافی خواهد بود؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده