نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۶

انتشار اولین تصویر رسمی از دردویل در سریال She Hulk مارول

مارول استودیو به‌تازگی تصاویر جدیدی از سریال She-Hulk: Attorney at Law را منتشر کرده است که در آن شاهد نمای کاملی از بازگشت دردویل در این سریال هستیم.

در جریان پنل مارول استودیو در کامیک کان سن دیگو بود که تریلر جدید و رسمی سریال She-Hulk: Attorney at Law منتشر شد که در این تریلر شاهد تایید بازگشت دردویل با بازی چارلی کاکس بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی از بازگشت این ابرقهرمان محبوب مارول در سریال شی هالک منتشر شده است. به‌تازگی مارول استودیو تصاویر جدیدی از سریال She-Hulk: Attorney at Law را با محوریت حضورهای افتخاری و غافلگیری‌های سریال منتشر کرده است.

در بخشی از تصاویر می‌توان حضور شخصیت وانگ تا Abomination را مشاهده کرد، اما در دو تصویر می‌توان شاهد حضور دردویل با بازی چارلی کاکس بود که در یک تصویر این شخصیت روی یک ماشین پورشه سبز رنگ دیده می‌شود و در تصویر دوم یک نمای کامل از دردویل در سریال She-Hulk: Attorney at Law نمایش داده شده است. در این تصویر به خوبی می‌توانیم لباس قرمز و زرد رنگ این شخصیت را که با الهام از لباس محبوب این شخصیت در دنیای کمیک مارول طراحی شده، مشاهده کنیم:

دردویل روی پورشه در سریال She-Hulk: Attorney at Law

بهترین نما از دردویل با بازی چارلی کاکس در سریال She-Hulk: Attorney at Law

تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک)، تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چارلی کاکس در نقش دردویل، جمیله جمیل در نقش تیتانیا، رنی الیس گولدزبری، جینجر گونزاگا، جاش سگارا و جان باس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال She-Hulk: Attorney At Law حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کت کویرو (۱، ۲، ۳، ۴، ۸ و ۹) و آنو والیا (۵، ۶ و ۷) وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال She Hulk را بر عهده داشته‌اند.

پخش سریال She-Hulk: Attorney At Law از روز پنج‌شنبه، ۱۸ آگست (۲۷ مرداد) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. جسیکا گائو، نویسنده سریال Rick and Morty که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را بر عهده داشته و برای آن جایزه امی نیز دریافت کرده، رهبری تیم نویسندگان سریال She-Hulk: Attorney At Law را بر عهده دارد. سریال She-Hulk در ۹ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود مدت زمان هر قسمت این سریال کمدی قضایی حدود ۳۰ دقیقه باشد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده