نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳

پایان دوستی برندن گلیسون و کالین فارل در اولین تریلر فیلم Banshees of Inisherin

شرکت سرچلایت پیکچرز اولین تریلر فیلم درام Banshees of Inisherin را منتشر کرد که مارتین مک‌دونا نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سرچلایت پیکچرز اولین تریلر فیلم Banshees of Inisherin (ارواح اینشرین) را به اشتراک گذاشته است. این فیلم درام که برندن گلیسون، بازیگر بنده‌ی جایزه‌ی اِمی و کالین فارل، هنرپیشه‌ی برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب در آن به ایفای نقش می‌پردازند، در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. مارتین مک‌دونا، پیتر چرنین و گراهام برودبنت به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم فعالیت می‌کنند.

فیلم Banshees of Inisherin همکاری دیگری را برای برندن گلیسون و کالین فارل رقم می‌زند که در سال ۲۰۰۸ در فیلم جنایی کمدی سیاه Bruges به کارگردانی مارتین مک‌دونا همبازی بودند. تریلر فیلم ارواح اینشرین شخصیت پادریک را نشان می‌دهد که پس از برخورد سرد بهترین دوستش در بهت و حیرت فرو می‌رود. این تریلر به نمایش تمام راه‌هایی می‌پردازد که پادریک برای بهبود رابطه‌ی خود با دوست دیرین خود به آن‌ها متوسل می‌شود.

دانلود از آپارات

در خلاصه‌ی داستان فیلم Banshees of Inisherin می‌خوانیم: «این فیلم ماجراهای دو دوست دیرین با نام‌های پادریک و کولم را در یک جزیره‌ی دورافتاده واقع در سواحل غربی ایرلند دنبال می‌کند. وقتی کولم ناگهان به دوستی خود با پادریک پایان می‌دهد، آن‌ها خود را در وضعیتی بغرنج می‌بینند. پادریکِ بُهت‌زده با کمک خواهرش شیوون و یکی از ساکنین جوان جزیره با نام دامینیک تلاش می‌کند تا رابطه‌ی خود با دوستش را بهبود ببخشد و به‌هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آید. اما تلاش‌های مکرر پادریک تنها باعث بدترشدن شرایط می‌شود و زمانی‌که کولم از روی ناچاری تهدید می‌کند، کنترل اوضاع به‌سرعت از دست خارج می‌شود که عواقب تکان‌دهنده و ناگواری دارد».

مارتین مک‌دونا، فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار که بیشتر برای کارگردانی فیلم In Bruges (در بروژ)، فیلم Seven Psychopaths (هفت روانی) و فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) شناخته می‌شود، وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی فیلم Banshees of Inisherin را برعهده دارد. برندن گلیسون، بازیگر فیلم‌های Harry Potter)، کالین فارل، بازیگر فیلم The Batman (بتمن)، بری کیوگن، بازیگر فیلم Eternals (جاودانگان) و کری کندن، بازیگر سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) در این فیلم درام به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده