نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۸

احتمال فاش شدن ساخت Eternals 2 توسط بازیگر این فیلم

پتن اسوالت، بازیگر فیلم Eternals در مصاحبه اخیرش از ساخت فیلم Eternals 2 خبر داده است که ظاهرا کلوئی ژائو برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت.

پاییز گذشته فیلم Eternals روی پرده‌های سینما رفت و نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و ضعیف‌ترین نقد یک فیلم دنیای سینمایی مارول را به خود اختصاص داد. فیلم اترنالز در مجموع بیش از ۴۰۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است و با توجه به پایان فیلم، بسیاری منتظر هستند تا ببینند دنباله این فیلم ساخته خواهد شد یا مارول آن را رها خواهد کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم Eternals 2 ممکن است پیش از اعلام رسمی فاش شده باشد.

پتن اسوالت که صداپیشگی شخصیت Pip the Troll را در فیلم Eternals بر عهده داشت و درکنار هری استایلز، بازیگر نقش استارفاکس (اروس، برادر تانوس) در پایان فیلم شاهد حضورشان بودیم، در مصاحبه با The Today Show فاش کرد که فیلم Eternals 2 در دست ساخت است و حتی کلوئی ژائو، کارگردان فیلم اترنالز برای کارگردانی دنباله این فیلم باز خواهد گشت. اسولات گفت:

«آن‌ها اعلام کرده‌اند که دنباله فیلم Eternals را خواهند ساخت. کلوئی ژائو قرار است این فیلم را کارگردانی کند و بنابراین امیدوارم ماجراجوی‌های بیشتری از استارفاکس و پیپ ببینیم.»

حضور شخصیت پیپ ترول در فیلم Eternals

در هر حال مارول استودیو با وجود تایید و معرفی چندین فیلم در کامیک کان سن دیگو امسال، اطلاعاتی از فیلم Eternals 2 را منتشر نکرد و در حال حاضر نمی‌دانیم که مصاحبه اسوالت چقدر ممکن است رنگ واقعیت به خود بگیرد. البته مارول استودیو قرار است در نمایشگاه D23 امسال که ماه آینده برگزار می‌شود نیز حضور داشته باشد که در آن قرار است پروژه‌های بیشتری از آثار آینده دنیای سینمایی مارول معرفی شود و احتمال دارد که دنباله فیلم Eternals یکی از این آثار باشد.

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ، کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت) و هری استایلز در نقش اروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم اترنالز را بر عهده داشته است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده