نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

پیوستن بازیگران جدید به فصل چهارم سریال The Boys

آمازون از اضافه شدن بازیگران جدید به فصل چهارم سریال The Boys خبر داده است. همچنین پسر هوملندر حالا قرار است یکی از نقش‌های اصلی سریال باشد.

خرداد امسال بود که شبکه آمازون از تمدید زودهنگام سریال The Boys برای فصل چهارم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فصل آینده سریال ابرقهرمانی پسران اضافه شده است. والری کری با سابقه بازی در فیلم Blair Witch و سریال The Following که بازیگر نقش کارا در بازی Detroit: Become Human نیز است،‌ به‌همراه سوزان هیوارد با سابقه بازی در سریال Orange Is the New Black و سریال Vinyl، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Boys اضافه شده‌اند.

کری نقش یک ابرقهرمان به‌نام Firecracker و هیوارد نقش شخصیتی به‌نام خواهر سیج را در فصل چهارم سریال بویز بازی خواهند کرد. هر دو شخصیت در کمیک پسران وجود ندارند و درواقع توسط نویسندگان سریال خلق شده‌اند. همچنین کامرون کرووتی، بازیگر نقش رایان که پسر هوملندر است نیز از بازیگر نقش مکمل به یکی از بازیگران اصلی فصل چهارم سریال The Boys ارتقا نقش یافته است و حالا قرار است شاهد حضور پر رنگ او باشیم.

کامرون کرووتی، والری کری و سوزان هیوارد

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت و کولبی مینیفی، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل چهارم سریال The Boys حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. مانند سه فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بویز را نیز بر عهده دارند. همچنین اسپین‌آف سریال The Boys با نام Gen V در دست ساخت است که اتفاقات آن در کالجی جریان دارد که توسط Vought International ایجاد شده و دانشجویان با قدرت‌های ابرقهرمانی مشغول تحصیل در آن هستند.

این سریال قرار است دارای محتوای بزرگسالانه و با درجه سنی R باشد که قرار است زندگی این دانشجویان را بررسی کند و به آن بپردازد و همچنین این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند. اسپین‌آف سریال The Boys به ترکیبی از رمان‌های Hunger Games و آثار دانشجویی و دانشگاهی توصیف شده است که لحن طنز سریال پسران نیز در آن حفظ خواهد شد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده