نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶

انتشار اولین تریلر انیمیشن Cars جدید دیزنی و پیکسار

پیکسار و دیزنی اولین تریلر انیمیشن Cars on the Road را منتشر کردند که در پایان تاریخ پخش این انیمیشن سریالی مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Cars on the Road منتشر شده است. این انیمیشن درواقع سریال اسپین‌آف انیمیشن Cars است که در آن لایتینگ مک‌کوئین و ماتر یک سفر جاده‌ای هیجان‌انگیز را برای رسیدن به عروسی خواهر ماتر آغاز می‌کنند که در طول این ماجراجویی آن‌ها قرار است با مشکلات زیادی مثل یک دایناسور رباتی مواجه شوند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Cars on the Road را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین دیزنی و پیکسار اعلام کردند که تمامی قسمت‌های انیمیشن Cars on the Road در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. انیمیشن Cars در ۹ قسمت تولید شده است. علاوه‌بر تریلر، دیزنی و پیکسار اولین پوستر انیمیشن Cars on the Road را نیز منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن Cars on the Road

اوون ویلسون در نقش لایتنینگ مک کوئین، لری د کیبل گای در نقش ماتر، بانی هانت در نقش سالی کاررا، چیچ مارین، لویید شرر و کوئینتا برانسون، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Cars on the Road حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند. استیو پورسل وظیفه نوشتن فیلمنامه، کارگردانی برخی از قسمت‌ها و ساخت انیمیشن Cars را بر عهده دارد و برایان فی، کارگردان انیمیشن Cars 3 وظیفه کارگردانی سه قسمت از انیمیشن ماشین‌ها در سفر را بر عهده داشته است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده