نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

انتشار تریلر جدید انیمه سایبرپانک 2077 نتفلیکس

نتفلیکس تریلر جدید انیمه Cyberpunk Edgerunners را که براساس بازی سایبرپانک 2077 در دست ساخت است، منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمه Cyberpunk: Edgerunners منتشر شده است. نتفلیکس امروز تریلر این انیمه سریالی را که براساس بازی سایبرپانک 2077 در دست ساخت است منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش اتفاقات این انیمه هستیم که طبق انتظار، اتفاقات آن در دنیای بازی Cyberpunk 2077 جریان دارد و در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

تماشا تریلر انیمه Cyberpunk: Edgerunners از یوتیوب

استودیو انیمه‌سازی Studio Trigger که سابقه ساخت آثاری مثل انیمه Kill La Kill، انیمه Promare و انیمه Little Witch Academia را در کارنامه خود دارند، انیمه Cyberpunk 2077 را تولید کرده‌اند. سی‌دی پراجکت و استودیو تریگر پیش از این تایید کرده بودن که آکیرا یامائوکا که بیشتر برای ساخت موسیقی متن بازی‌های Silent Hill شناخته می‌شود، موسیقی متن انیمه Cyberpunk: Edgerunners را تولید خواهد کرد.

انیمه Cyberpunk: Edgerunners قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) از شبکه نتفلیکس پخش شود. ماساهیکو اتسوکا،‌ کارگردان قسمت The Elder انیمه Star Wars: Visions به‌همراه یوشیکی اوسا، تهیه‌کننده انیمه Star Wars: Visions وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت انیمه Cyberpunk: Edgerunners را بر عهده دارند. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر جدید انیمه سایبرپانک 2077 را مشاهده کنید:

پوستر جدید انیمه Cyberpunk Edgerunners


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده