نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲

ساخت فیلم Creed جدید براساس شخصیت دولف لاندگرن

اسپین‌آفی براساس فیلم Creed و شخصیت دراگو در دست ساخت است و نویسنده‌ای برای نوشتن فیلمنامه این پروژه استخدام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسپین‌آفی براساس فیلم Creed در دست ساخت است. MGM در حال ساخت فیلمی جدیدی از دنیای فیلم کرید است و به همین منظور روبرت لاوتون را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است. اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که این فیلم براساس شخصیت دراگو، بوکسور روسی در دست ساخت است که پیش از این دولف لاندگرن نقش آن را در فیلم Rocky IV محصول سال ۱۹۸۵ و فیلم Creed 2 محصول سال ۲۰۱۸ بازی کرده بود.

در فیلم کرید 2 شاهد حضور ویکتور دراگو، پسر این شخصیت نیز بودیم که فلوریان مونتنو نقش این شخصیت را بازی کرده است. مجموعه فیلم Creed در سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرد که خود این فیلم‌ها درواقع اسپین‌آف مجموعه فیلم راکی با بازی سیلوستر استالونه هستند. بااین‌حال، مشخص نیست که فیلم دراگو قرار است داستان این شخصیت را در چه دوره و زمانی روایت کند. البته این فیلم با واکنش منفی استالونه نیز مواجه شده است.

 فیلم Creed 2

مایکل بی. جردن نقش آدونیس کرید را در سری فیلم Creed بر عهده دارد که او وظیفه کارگردانی فیلم Creed 3 را نیز بر عهده گرفته است. مایکل بی. جردن، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد، جاناتان میجرز، وود هریس، فلوریان مونتنو، سلنیس لیوا، تادئوس جی میکسون، اسپنس مور دوم و میلا دیویس کنت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Creed 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کینان کوگلر و زک بایلین وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Creed را براساس داستانی از رایان کوگلر بر عهده داشته‌اند که او پیش از این فیلم کرید را کارگردانی کرده بود. فیلم Creed در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند و این فیلم توانست بیش از ۱۷۳/۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. پس از آن فیلم Creed 2 در سال ۲۰۱۸ اکران شد که با وجود دریافت نقدهای ضعیف‌تر نسبت به قسمت اول، توانست ۲۱۴/۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

فیلم Creed 3 قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده