نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷

انتشار اولین پوستر انیمه Chainsaw Man

استودیو ماپا به‌تازگی اولین پوستر انیمه Chainsaw Man را منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد طرفداران باید به‌زودی شاهد پخش تریلر رسمی این انیمه باشند.

مانگا Chainsaw Man توسط تاتسوکی فوجیموتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این مانگا خیلی سریع مورد توجه قرار گرفت و حالا ماپا در حال ساخت یک اقتباس سریالی از این مانگا محبوب است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر انیمه Chainsaw Man منتشر شده است. ماپا به‌تازگی اولین پوستر رسمی انیمه چینسا من را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور دنجی، شخصیت اصلی انیمه هستیم که شاهد طراحی خشن و جذابی هستیم که خبر از یک اقتباس وفادار را می‌دهد. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمه Chainsaw Man

انیمه Chainsaw Man قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ پخش شود و به‌نظر می‌رسد که به پخش تریلر رسمی این انیمه نزدیک می‌شویم. اتفاقات مانگا چینسا من در دنیایی جریان دارد که اهریمن‌هایی که از ترس انسان‌ها شکل گرفته و به‌وجود آمده‌اند، در حال آسیب رساندن به انسان‌ها و در تلاش برای نابودی آن‌ها هستند. همچنین انسان‌ها توانایی بستن قرارداد با اهمرین‌ها را دارند.

دنجی که پسر جوان و افسرده‌ای است، تلاش می‌کند تا با فروش چندین عضو از اعضای بدنش و فعالیت به‌عنوان شکارچی اهریمن، بدهی پدر فوت شده خود به یاکوزا را پس دهد. دنجی صاحب سگی به نام پوچیتا است که درواقع اهریمنی است که به اره برقی شهرت دارد و پس از کشته شدن دنجی توسط اهریمن‌ها و زخمی شدن پوچیتا توسط هم‌نوعانش که به وی خیانت کردند، این دو قبول می‌کنند تا با یکدیگر ترکیب شوند و حالا دنجی با ترکیبی از انسان و شیطان با توانایی اره برقی به دنیا باز می‌گردد.

ریو ناکایاما و ماکوتو ناکازونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Chainsaw Man را بر عهده دارند. این انیمه برای پخش از کرانچی‌رول تولید خواهد شد که انتظار می‌رود پخش انیمه مرد اره‌ای از پاییز امسال آغاز شود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده