نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸

اولین تریلر فیلم Samaritan با بازی سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه در نخستین تریلر فیلم Samaritan شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو، نقش یک ابرقهرمان اسطوره‌ای را برعهده دارد که بیست سال پیش در حادثه‌ای تراژیک ناپدید شده است.

کانال یوتیوب آمازون پرایم تریلر جدیدی از فیلم Samaritan را پخش کرده که قرار است که در تاریخ ۲۶ اوت (۴ شهریور) ازطریق این سرویس استریمینگ پخش شود. فیلم سامری درباره ابرقهرمان پا به سن گذاشته‌ای است که مدت‌ها است از این کار کنار کشیده و تصور می‌شود که بعد از نبرد حماسی ۲۵ سال پیش خود مفقود شده باشد. دراین‌میان پسر جوانی وجود دارد که متوجه زنده بودن Samaritan می‌شود.

این فیلم براساس رمان گرافیکی Mythos Comics نوشته‌ی Bragi F. Schut ،Marc Olivent و Renzo Podesta ساخته شده است. البته ظاهرا اقتباس مورد بحث، تأکید بیشتر روی واقع‌گرایی به روایت داستان می‌پردازد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر این اثر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

سیلوستر استالونه در این فیلم نقش اسمیت (Smith)، شخصیت اصلی داستان را برعهده دارد. جاوون وانا والتون با سابقه‌ی بازی سریال Euphoria نقش پسربچه‌ی جوانی را بازی می‌کند که اعتقاد دارد سامری، ابرقهرمان داستان، او را نجات داده است.

از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توان به مارتین استار (سریال Silicon Valley)، پیلو آزبیک (سریال Game of Thrones) و داسکا پولانکو (سریال Orange is the New Black) اشاره کرد. جولیوس آوری وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. نگارش فیلمنامه فیلم Samaritan توسط برگی اف. شات، نویسنده فیلمنامه فیلم Escape Room (اتاق فرار) انجام شد. سیلوستر استالونه و شرکت بالبوا پروداکشنز با همکاری باردن افترگوود، تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

در پایان نظرات خود را درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده