// جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۶

رئیس سابق استودیوهای والت دیزنی به برادران وارنر دیسکاوری پیوست

آلن هورن که به‌عنوان یک مدیر اجرایی سال‌ها در برخی از مهم‌ترین شرکت‌های صنعت سرگرمی فعالیت کرده است، به‌عنوان مشاور ارشد به شرکت Warner Bros. Discovery پیوست.

از همان زمان که WarnerMedia از شرکت AT&T جدا و با دیسکاوری ادغام شد تا Warner Bros. Discovery به وجود بیاید، مشخص بود که وارنر با گذر زمان واقعا تغییر خواهد کرد. دیوید زاسلاو، مدیرعامل دیسکاوری که پس از تکمیل ادغام تبدیل به مدیرعامل کل شرکت برادران وارنر دیسکاوری شد، نقشه‌های زیادی در سر دارد و بسیاری از اعضای سابق وارنر را محترمانه اخراج کرده است. حالا آلن اف. هورن با سابقه‌ی سال‌ها کار در دیزنی، به او می‌پیوندد تا در نقش مشاور ارشد روی آینده‌ی شرکت Warner Bros. Discovery تاثیر بگذارد.

دیوید زاسلاو در پیامی خطاب به همکارهای خود اعلام کرد که آلن هورن به آن‌ها پیوسته است. او در این پیام، آلن هورن را «یکی از قابل احترام‌ترین مدیرهای اجرایی استودیوهای هالیوودی در کل صنعت» به شمار آورد. هورن قرار است بیشتر از همه به مایکل د لوکا و پاملا ابدی کمک کند که مدیرهای جدید بخش Warner Bros. Pictures هستند. توبی امریک که مسئول بسیاری از تصمیمات بحث‌برانگیز وارنر در چند سال گذشته بود، قبل از آن‌ها در این مقام قرار داشت. اما زاسلاو کاری کرد که امریک جایگاه خود را از دست بدهد و دیگر نقش مستقیمی در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های وارنر نداشته باشد.

الن هورن، رئیس سابق استودیوهای والت دیزنی به شرکت Warner Bros. Discovery پیوست

جالب این‌جا است که هورن سال‌ها قبل از اینکه به دیزنی بپیوندد، در سال ۱۹۹۹ کار خود را به‌عنوان مدیر عملیاتی شرکت برادران وارنر آغاز کرد. در زمان مدیریت او وارنر توانست با پخش آثاری از جمله فیلم‌های هری پاتر و شوالیه تاریکی، به موفقیت‌های بزرگی برسد. سپس وقتی هورن ۶۸ سال سن داشت، رؤسای وقت وارنر او را به بازنشستگی فرستادند. باب ایگر، مدیرعامل وقت شرکت دیزنی از همین فرصت بهره برد تا در سال ۲۰۱۲، هورن را از بازنشستگی خارج کند و از تجربه‌های او بهره ببرد.

حالا شرکت Disney تحت یک مدیریت جدید کار می‌کند و آلن هورن وارد شرکت برادران وارنر دیسکاوری شده است. دیوید زاسلاو امید دارد که این فرد باتجربه و ۷۹ساله به رشد دوباره‌ی وارنر کمک کند و مجددا استودیو را به روزهای اوج خود برساند.


منبع The Wrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده