نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۴

حضور دیوید هاربر و پدرو پاسکال در سریال جدید شبکه HBO

دیوید هاربر و پدرو پاسکال پس از توافق با شبکه HBO قرار است در سریال My Dentist’s Murder Trial به ایفای نقش بپردازند.

شبکه HBO در حال ساخت سریال محدود جدیدی به‌نام My Dentist’s Murder Trial است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران این سریال مشخص و معرفی شده‌اند. دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things و پدرو پاسکال،‌ بازیگر سریال The Mandalorian و سریال Narcos پس از توافق با شبکه HBO قرار است در سریال My Dentist’s Murder Trial حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

استیو کنراد، نویسنده فیلم Wonder و سازنده سریال Patriot وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال My Dentist’s Murder Trial را بر عهده دارد که قسمت آزمایشی یا پایلوت این سریال را نیز کارگردانی خواهد کرد. سریال My Dentist’s Murder Trial با الهام از مقاله روزنامه نیویورکر ساخته می‌شود که در این مقاله شاهد داستان جنایی واقعی هستیم که به داستان دکتر گیلبرت نونز می‌پردازد که در سال ۲۰۱۵ به‌خاطر به قتل رساندن توماس کلمن، دوستش متهم شناخته شد.

دیوید هاربر در نقش جیم هاپر در فصل چهارم سریال Stranger Things

او درواقع دوستش را مجبور به خوردن ماد‌ه‌ای کرد که باعث مرگش شده بود. همچنین دو اتهام جعل هویت از جمله اینکه نونز به‌عنوان مامور CIA ظاهر شده بود، وجود داشت. نونز همچنین متهم به داشتن رابطه نامشروع با همسر کلمن بوده است که در سال ۲۰۱۸ دوباره او دادگاهی شد و او با اینکه به جرم قتل بازداشت نداشت، اما به‌ اتهام کلاه‌برداری مجرم شناخته شد و به زندان افتاد. پاسکال نقش دکتر نونز را در سریال My Dentist’s Murder Trial بر عهده دارد.

بااینکه HBO نقش هاربر را رسما تایید نکرده، اما او احتمالا نقش توماس کلمن یا لاسدون را که دندانپزشک قدیمی و خانوادگی نونز بود، بازی خواهد کرد. پاسکال و کنراد هم‌اکنون در حال همکاری با شبکه HBO هستند. پاسکال که پیش از این با HBO در سریال Game of Thrones همکاری داشته، اخیرا در سریال The Last of Us بازی کرده و کنراد وظیفه ساخت سریال Dunk & Egg را که پیش درآمد بازی تاج و تخت است بر عهده دارد. هاربر نیز اخیرا در فصل چهارم سریال Stranger Things که این سریال یک رکوردشکنی بزرگ را برای نتفلیکس ثبت کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده