نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۴

احتمال پخش فیلم Killers of the Flower Moon مارتین اسکورسیزی در سال ۲۰۲۳

گفته می‌شود که اپل در نظر دارد تا فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دیکاپریو را در سال ۲۰۲۳ منتشر کند.

فیلم Killers of the Flower Moon هم‌اکنون مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران ممکن است برای تماشا فیلم قاتل‌های فلاور مون بیشتر صبر کنند. ددلاین گزارش داد که فیلم Killers of the Flower Moon برخلاف انتظار قرار نیست بخشی از رقابت اسکار امسال باشد و در عوض در طرح جدید این فیلم قرار است برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ نمایش داده شود.

پس از آن فیلم Killers of the Flower Moon قرار است توسط پارامونت در سالن‌های سینما نمایش داده شود تا طبق قرارداد اکرانی انحصاری را تجربه کند و درنهایت این فیلم از شبکه اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. ورایتی نیز در گزارشی دیگر ادعا کرد که فیلم Killers of the Flower Moon از همان ابتدا برای پخش در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود، اما پس از حواشی ویل اسمیت، اپل تصمیم گرفت تا استراتژی خود را تغییر دهد و فیلم Emancipation با بازی ویل اسمیت را از رقابت اسکار ۲۰۲۲ خارج کند.

مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، لئوناردو دیکاپریو

در ادامه صحبت‌هایی میان اسکورسیزی و اپل برای تغییر زمان پخش فیلم Killers of the Flower Moon به سال ۲۰۲۲ شکل گرفت، اما منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که این فیلم آماده حضور در رقابت اسکار امسال نبود و حالا آن‌ها در نظر دارند تا فیلم قاتل‌های فلاور مون را برای اولین‌بار در یکی از جشنواره‌ها مثل جشنواره فیلم کن یا جشنواره فیلم ونیز یا یک جشنواره دیگر نمایش دهند. ظاهرا فیلم Emancipation با بازی ویل اسمیت درنهایت قرار است امسال پخش شود.

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام اثر دیوید گرن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما فیلمنامه فیلم نسبت به منبع اقتباسش با تغییراتی از جمله نقش لئوناردو دی‌کاپریو مواجه شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در اکلاهما جریان خواهد داشت. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump و فیلم The Curious Case of Benjamin Button، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده داشته است.

لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده