نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۲

اعلام تاریخ شروع پخش فصل ششم انیمیشن ریک و مورتی

شبکه ادالت سویم تاریخ شروع پخش فصل ششم انیمیشن Rick and Morty را تایید و اعلام کرده است و طرفداران می‌توانند به‌زودی شاهد ماجراجویی‌های جدید ریک و مورتی باشند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل ششم انیمیشن ریک و مورتی تایید و اعلام شده است. شبکه ادالت سوییم اعلام کرد که پخش فصل ششم انیمیشن Rick and Morty از تاریخ ۴ سپتامبر امسال (۱۳ شهریور) آغاز خواهد شد. شبکه ادالت سوییم در مورد فصل ششم این سریال انیمیشنی گفته است که ماجراجویی‌های جدیدی از پدربزرگ دیوانه محبوب و نوه بدبختش در انتظار طرفداران است.

جاستین رویلند که یکی از دو سازنده انیمیشن Rick and Morty است، وظیفه صداپیشگی ریک و مورتی را بر عهده دارد. پیش از این انیمیشن ریک و مورتی برای بیش از هفتاد قسمت دیگر تمدید شده بود که نوشتن فیلمنامه‌های فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty هم‌اکنون آغاز شده است و حالا فاصله انتشار بین فصل‌ها قرار است کمتر از گذشته شود. مایکل اوولین، رئیس ادالت سویم و کارتون نتورک در بیانیه منتشر شده گفت:

«بدون اغراق ریک و مورتی تاثیر زیادی داشته‌اند و این انیمیشن موفق حالا یک پدیده جهانی است. همان‌طور که برای شروع فصل جدید آماده می‌شود، به طرفداران راه‌های منحصربه‌فرد جدیدی برای سرگرم شدن و تبدیل شدن به بخشی از آن ارائه خواهیم کرد. پس منتظر باشید.» ظاهرا در فصل جدید طرفداران ریک و مورتی باید منتظر حضور دایناسورها و موارد جذاب دیگر باشند که فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

سریال Rick and Morty به یک موفقیت بزرگ برای شبکه ادالت سویم تبدیل شده و در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ پر بیننده‌ترین برنامه کمدی در شبکه‌های کابلی آمریکا بوده است. جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل ششم انیمیشن Rick and Morty بازگشته‌اند. همچنین مانند فصل‌های گذشته وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل ششم سریال ریک و مورتی بر عهده جاستین رویلند و دان هارمون بوده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده