نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

تایید ساخت فیلم The Gray Man 2 با بازی رایان گاسلینگ توسط نتفلیکس

نتفلیکس به‌صورت رسمی ساخت فیلم The Gray Man 2 با بازی رایان گاسلینگ و به کارگردانی برادران روسو به‌همراه اسپین‌آف آن را تایید و اعلام کرد.

مدتی می‌شود که فیلم The Gray Man از شبکه نتفلیکس منتشر شده است. این فیلم با وجود دریافت نقدهای متوسط، توانسته مورد توجه کاربران این سرویس استریم قرار بگیرد و در بیش از ۹۰ کشور به صدر پر بیننده‌ترین برنامه نتفلیکس برسد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم اکشن مرد خاکستری و اسپین‌آف آن در دست ساخت است. نتفلیکس به‌صورت رسمی ساخت فیلم The Gray Man 2 را تایید کرد که در آن تنها بازگشت رایان گاسلینگ برای بازی در نقش کورت جنتری ملقب به 6 تایید شده است.

همچنین برادران روسو، کارگردان و استیون مک‌فیلی نویسنده فیلم The Gray Man به ترتیب برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Gray Man 2 باز خواهند گشت. علاوه‌براین، نتفلیکس ساخت یک اسپین‌آف براساس فیلم اکشن مرد خاکستری را تایید کرده است که پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool، فیلم Deadpool 2، فیلم Zombieland و فیلم Zombieland: Double Tap، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

اعلام خبر ساخت فیلم The Gray Man 2

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از اسپین‌آف فیلم The Gray Man در دسترس نیست، اما امپایر در ماه اردیبهشت امسال خبر ساخت دنباله و اسپین‌آف این فیلم اکشن را فاش کرده بود که در آن زمان امپایر ادعا کرد که اسپین‌آف فیلم مرد خاکستری درواقع یک پیش درآمد با محوریت شخصیت لوید هانسن است. بااین‌حال، احتمال دارد اسپین‌آف فیلم The Gray Man براساس شخصیت دیگری مثل دنی میراندا با بازی آنا د آرماس ساخته شود.

رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک، واگنر مورا، بیلی باب تورنتون، رگه-جین پیج، الفری وودارد، دنوش و جولیا باترز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Gray Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اکشن براساس رمانی ۱۱ جلدی به همین نام اثر مارک گرینی تولید شده است. جو و آنتونی روسو در همکاری با نتفلیکس در حال کارگردانی فیلم The Electric State با بازی میلی بابی براون و کریس پرت نیز هستند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده