نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۸

ساخت سریال لایو اکشن Eragon برای شبکه دیزنی پلاس

استودیوی قرن بیستم در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس رمان Eragon برای پخش از شبکه دیزنی پلاس است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس جدیدی از رمان‌های اراگون در دست ساخت است. منابع نزدیک به دیزنی از ساخت سریال Eragon برای شبکه دیزنی پلاس خبر داده‌اند. این سریال لایو اکشن هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و براساس رمان‌های نوجوانانه و فانتزی اراگون اثر کریستوفر پائولینی در دست ساخت است. سریال Eragon قرار است براساس رمان The Inheritance Cycle که اولین کتاب از چهار کتاب اراگون است، تولید و از دیزنی پلاس پخش شود.

منابع نزدیک تایید کرده‌اند که پائولینی به‌عنوان دستیار نویسنده در این پروژه حضور خواهد داشت. برت سالکه از Co-Lab 21 به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال اراگون حضور دارد و سریال توسط بخش تلویزیونی استودیوی قرن بیستم تولید خواهد شد. این سریال بخشی از قرارداد چند جانبه سالکه با استودیوهای تلویزیونی دیزنی است. رمان The Inheritance Cycle داستان یک نوجوان کشاورز به‌نام اراگون را دنبال می‌کند که تخم یک اژدها به نام سفیرا را کشف می‌کند و ازطریق پیوندی که بین آن‌ها ایجاد می‌شود، اراگون می‌تواند سوار اژدها شود.

حالا اراگون و سفیرا باید برای شکست Galbatorix شیطانی و نجات سرزمین Alagaësia از ظلم و ستم این شخصیت، با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند. اولین رمان Eragon در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و به‌دنبال آن رمان Eldest در سال ۲۰۰۵، رمان Brisingr در سال ۲۰۰۸ و رمان Inheritance منتشر شدند و تاکنون بیش از ۴۱ میلیون نسخه از رمان‌های اراگون در سراسر جهان به فروش رفته‌اند.

پیش از این در سال ۲۰۰۶ فیلم Eragon به کارگردانی استفان فنگ‌میر روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم پس از دریافت نقدهای متوسط و ضعیف بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. اد اسپیلرز، جرمی آیرونز، ریچل وایس (صداپیشه سفیرا)، سیه‌نا گیلری، گرت هدلند، جایمن هانسو، رابرت کارلایل، اسپنسر وایلدینگ، جان مالکوویچ و شان ماهان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده