نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۹

پیوستن کرت راسل و پسرش به سریال گودزیلا شبکه اپل

کرت راسل و وایت راسل جدیدترین بازیگرانی هستند که قرار است پس از توافق با اپل در سریال گودزیلا حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال بدون نام گودزیلا مدتی می‌شود که رسما آغاز شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به سریال Godzilla اضافه شده‌اند. کرت راسل با سابقه بازی در فیلم The Hateful Eight و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به‌همراه وایت راسل، پسرش با سابقه بازی در سریال The Falcon and the Winter Soldier و سریال Under the Banner of Heaven، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال گودزیلا اضافه شده‌اند.

در حال حاضر اطلاعاتی از نقش کرت راسل و وایت راسل در سریال Godzilla and the Titans که مراحل تولید آن در کشور کانادا در جریان است، در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که نقش آن‌ها در سریال گودزیلا نیز پدر و پسر باشد. علاوه‌بر این پدر و پسر، رن واتابه، کرسی کلمونس، آنا ساوایی، الیسا لاسوفسکی و جو تیپت، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Godzilla حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

گودزیلا غرش می‌کند فیلم گودزیلا 2014

اتفاقات سریال Godzilla پس از حوادث نبرد گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو جریان دارد که بخش زیادی از شهر را نابود کردند. حالا مردم با این واقعیت تکان دهنده که هیولاها واقعی هستند،‌ مواجه شده‌اند و تمرکز سریال گودزیلا روی یک خانواده است که یک سفر و ماجراجویی برای کشف اسرار پنهان شده و میراثی که به سازمان مخفی و مرموز مونارک مرتبط می‌شود، آغاز می‌کنند.

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision اخیرا به سریال Godzilla and the Titans اضافه شده است و او قرار است وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Godzilla را بر عهده داشته باشد. علاوه‌بر کارگردانی، شکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال گودزیلا و تایتان‌ها حضور خواهد داشت. طبق اعلام اپل، کریس بلک، نویسنده سریال Star Trek: Enterprise و سریال Outcast به‌عنوان شورانر در سریال Godzilla and the Titans حضور دارد.

بلک به‌همراه، مت فراکشن، جوبی هارولد، توری تونل، هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال Godzilla نقش خواهد داشت. همچنین دنباله فیلم Godzilla vs Kong که در حال حاضر نامی ندارد، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت که تمرکز این فیلم قرار است روی کینگ کونگ باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده