نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۷

انتشار تریلر جدید سریال The Sandman شبکه نتفلیکس

نتفلیکس در کامیک کان سن دیگو امسال تریلر جدید و رسمی سریال The Sandman را منتشر کرده که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این سریال است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال The Sandman منتشر شده است. نتفلیکس در کامیک کان سن دیگو امسال تریلر رسمی سریال سندمن را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی مورفیوس هستیم که دوباره بازگشته و باید با دشمنان زیادی مواجه شود و همچنین با خانواده خود دوباره ملاقات کند. این تریلر حاوی تصاویر هیجان‌انگیزی از اتفاقات سریال است و در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال The Sandman را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید و سپس شاهد پوستر رسمی سریال سندمن باشید:

پوستر جدید سریال The Sandman

تام استاریج، کربی هوول باپتست، میسون الکساندر پارک، گوئندولین کریستی، ویوین آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک، عاصم چادری، سانجیو بسکار، جنا کولمن، نیام والش، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، کیو را، استیون فرای، رزان جمال، ساندرا جیمز یانگ و پتن اسوالت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Sandman که در ۱۱ قسمت تولید شده، در تاریخ ۵ آگست (۱۴ مرداد) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و گیمن نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده