نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

تولید سریال اسپین‌آف The Walking Dead با تمرکز روی ریک گرایمز و میشون

شبکه AMC در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو از تولید سریال اسپین‌آف تازه The Walking Dead خبر داد که ماجراهای ریک گرایمز و میشون را دنبال می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی AMC از بازگشت اندرو لینکلن و دانای گوریرا برای تولید سریال اسپین‌آف جدیدی از مجموعه‌ی The Walking Dead (مردگان متحرک) با تمرکز روی کاراکترهای ریک گرایمز و میشون خبر داده است. این سریال ماجراها و داستان عاشقانه‌ی این کاراکترها را ادامه خواهد داد.

این سریال اسپین‌آف می‌تواند جایگزین فیلم ریک گرایمز و میشون شده باشد که از مدت‌ها پیش درباره‌ی آن صحبت می‌شود و جزئیات زیادی از آن در دست نیست. اسکات ام. گیمپل به‌عنوان شورانر این سریال فعالیت می‌کند که کارش را با ۶ قسمت از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد. ریک گرایمز آخرین‌بار در اوایل فصل نهم سریال The Walking Dead با یک هلیکوپتر به مکانی نامعلوم برده شد و میشون در اواسط فصل ۱۰ در جست‌وجوی ریک سریال را ترک کرد.

سریال اسپین‌آف تازه یکی از ۳ سریال تازه مجموعه‌ی مردگان متحرک است که در سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد و داستان کاراکترهای مورد علاقه طرفدارها را ادامه می‌دهد. یکی از این سریال‌ها Isle of the Dead (جزیره‌ی مردگان) نام دارد که ماجراهای نیگان و مگی را دنبال می‌کند. سریال اسپین‌آفی نیز برای کاراکتر داریل در دست تولید قرار دارد.

اندرو لینکلن و دانای گوریرا در پنل سریال The Walking Dead در نمایشگاه کامیک کان حضور داشتند. قسمت‌های پایانی فصل یازدهم این سریال از تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. شبکه‌ی ای‌ام‌سی تریلر جدیدی نیز از فصل پایانی سریال مردگان متحرک پخش کرده است که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

دانلود از آپارات


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده