نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۶

انتشار اولین تریلر فیلم جان ویک 4 با بازی کیانو ریوز

لاینزگیت در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اولین تریلر فیلم John Wick: Chapter 4 را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش جان ویک هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شده است. در اولین تریلر فیلم John Wick 4 که لاینزگیت آن را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر کرده، شاهد بازگشت جان ویک هستیم که در حال آماده شدن برای گرفتن انتقامش است. او در حال تمرین است و در همین زمان شاهد نمایش چندین صحنه اکشن مختلف از فیلم جان ویک 4 هستیم که می‌تواند طرفداران را حسابی هیجان‌زده کند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم John Wick: Chapter 4 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات آن پس از حوادث قسمت سوم آغاز می‌شود و بخشی از اتفاقات در کشور ژاپن جریان خواهد داشت. در طول تریلر نیز شاهد سفر جان ویک به ژاپن هستیم که در آن باید منتظر نمایش صحنه‌های اکشن جذابی باشیم. همچنین اولین پوستر فیلم John Wick 4 منتشر شده است که در آن نوشته بابا یاگا دیده می‌شود و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

اولین پوستر فیلم John Wick: Chapter 4

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده